Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:51:47 GMT

پیش فروش نزدیک به دو میلیون لیتر بنزین

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۷۰۴۵

پیش فروش نزدیک به دو میلیون لیتر بنزین

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل سالاری مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در یک نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه در دولت گذشته مصوباتی وجود داشت که منجر به ظرفیت توسعه و ذخیره سازی سوخت نشد، گفت: به دلیل کاهش کرایه ها ۴ هزار نفتکش از دسترس خارج شدند و این موضوع سوخت رسانی را برای ما مشکل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل اولویت شرکت ملی پالایش و پخش، اصلاح این وضعیت بود.

معاون وزیر نفت با تأکید بر اینکه یکی از تخلفات صورت گرفته در دولت گذشته، پیش فروش نزدیک به دو میلیون لیتر بنزین با قیمت سال ماقبل از آن بود، اظهار داشت: این بنزین به قیمت ۳۵۰ دلار پیش فروش شده است. در حالی که قیمت بنزین امسال به ۸۰۰ دلار رسیده است و بنده از دستگاه های نظارتی تعجب می کنم چرا به این مسئله ورود نکردند و این یک تخلف بسیار بزرگ است که بار آن بر دوش دولت سیزدهم گذاشته شده است.

این نشست خبری هم اکنون در حال برگزاری است

کد خبر 5357011 علی مرادی

منبع: مهر

کلیدواژه: جلیل سالاری نفت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی بنزین نهضت ملی مسکن قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی گمرک ایران وزارت صنعت معدن و تجارت لایحه بودجه 1401 تجارت خارجی قیمت سکه بهار آزادی دلار 4200 تومانی جواد اوجی قیمت یورو وزارت راه و شهرسازی وزارت امور اقتصادی و دارایی شرکت توانیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید

شرکت نفت ایرانول سال جدید را با جهش تولید و فروش آغاز کرد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت ایرانول نخستین ماه سال 1403 (سال جهش تولید با مشارکت مردم) را با جهش تولید و فروش آغاز کرد.

شرکت نفت ایرانول در فروردین ماه سال جاری میزان تولید از 29 میلیون لیتر سال گذشته به 49 میلیون در فروردین ماه سال جاری با 69 درصد افزایش میزان فروش مقداری از 29 میلیون لیتر به 51 میلیون لیتر با 76 درصد افزایش و مبلغ فروش از 6720 میلیارد ریال به 13500میلیارد ریال با 100 درصد افزایش و فروش انواع روغن موتور (دیزلی و بنزینی) از 4/4 میلیون لیتر به 6/6 میلیون لیتر با 50 درصد افزایش رسیده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • افزایش قیمت دلار مبادله‌ای/دلارحواله به ۴۱هزارتومان نزدیک شد