Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@23:14:39 GMT

واکسن کرونا برای بیماران دیابتی لازم و ضروری است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۷۱۳۱

واکسن کرونا برای بیماران دیابتی لازم و ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکترمحمدجعفر صادقی مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسن کرونا برای همه افراد بخصوص بیماران دیابتی لازم و ضروری است و مهم است که بیماران دیابتی برای حفظ جانشان واکسیناسیون خود را کامل کنند.

وی اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده، ۱۰ درصد بیماران دیابتی مبتلا به کرونا در مدت یک هفته پس از بستری شدن در بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند بنابراین واکسن کرونا برای بیماران دیابتی لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی ادامه داد: ویتامین دی تنها ویتامینی است که به مقدار لازم از منابع غذایی تامین نمی‌شود و براساس دستورالعمل وزارت بهداشت لازم است ماهانه یک مکمل ۵۰ هزار واحدی برای تقویت ایمنی بدن استفاده شود تا به خصوص در شرایط کرونایی، سیستم ایمنی توانایی کافی برای مقابله با بیماری داشته باشد.

مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مادران باردار می‌توانند روزانه دوز هزار واحدی ویتامین دی مصرف کنند البته باید توجه داشت که مصرف زیاد ویتامین برای بدن مضر است، عنوان کرد: در شرایط امروز جامعه و پس از بازگشایی مدارس، واکسیناسیون کامل تمامی دانش آموزان و والدین و شست‌وشوی صحیح و کامل دست‌ها، رعایت فاصله فیزیکی مناسب و استفاده از ماسک در تمامی ساعت حضور در مدرسه، می‌تواند مدرسه‌ای سالم و بدون کرونا را رقم بزند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماران دیابتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد

بلوکی مقدم رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات گفت: واکسیناسیون طیور بومی با هدف افزایش سطح ایمنی بر علیه بیماری نیوکاسل و کاهش احتمال ابتلا در پرندگان روستایی و بالتبع کاهش میزان انتقال آن به طیور صنعتی در مناطق شهری و روستایی به خصوص مناطق با تراکم واحد صنعتی صورت می‌گیرد.

او افزود: به همین منظور کارشناسان واحد طیور شبکه اقدام به توزیع ۶ هزار دز واکسن آشامیدنی طیور بومی کرده است.

بلوکی مقدم اظهار کرد: این میزان واکسن، جهت ایمنی ۶ هزار قطعه طیور بومی که از سوی شهروندان در شهر قاین و حومه پروش داده می‌شود توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • خراسان رضوی برای نیمه دوم تعطیلات‌ نوروزی آمادگی کامل دارد
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • اما و اگر‌های روزه‌داری برای دیابتی‌ها
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه
  • بیماران در سفرهای نوروزی به اندازه کافی دارو همراهشان داشته باشند