Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@17:08:26 GMT

میداوودی: باید از فرهاد مجیدی و تیمش حمایت کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۷۲۶۲

میداوودی: باید از فرهاد مجیدی و تیمش حمایت کرد

مربی استقلال خوزستان با تمجید از عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال تهران، از همه پیشکسوتان و هواداران خواست تا این تیم را مورد حمایت قرار دهند.

به گزارش "ورزش سه" میلاد میداوودی ستاره استقلال تهران و استقلال اهواز بعد از ورود به جرگه مربیان در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران در نقش دستیار سهراب بختیاری‌زاده به عنوان مربی در تیم استقلال خوزستان مشغول به فعالیت است؛ او درباره روند رو به جلو تیمش و کسب 2 پیروزی متوالی گفت: خداراشکر شرایط الان خیلی خوب شده است اما در ابتدای فصل متاسفانه به دلیل این‌که تیم دیر جمع شده بود، تمرینات زیادی نداشتیم و خیلی زود تیم جمع شد و به مسابقات رفتیم و به همین الان فرصتی برای اردو و تمرین پیش‌فصل نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مطمئنا در چنین شرایطی بچه‌های تیم هم از نظر آمادگی کم آورده بودند و آماده نبودند اما خداراشکر هر چه جلوتر رفتیم بهتر شد و الان هم توانستیم 3 امتیازها را بگیریم و شرایط خیلی بهتر شده است؛ فردا هم با ماشین‌سازی داریم و امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز آن بازی را هم کسب کنیم و شرایط‌مان در جدول بهتر شود.

 

میداوودی درباره برتری 3-0 هفته گذشته استقلال خوزستان گفت: برد خیلی خوبی بود، ما در زمین خودمان بازی می‌کردیم هر چند که واقعا شاهین بوشهر هر که در جدول می‌بیند فکر می‌کند تیم ضعیفی است اما مطمئنا در آینده شرایطش خیلی بهتر خواهد شد چون واقعا تیم خوبی بود و در آن بازی هم موقعیت‌های زیادی داشتند و می‌توانستند به گل هم برسند اما ما در زمین خودمان بودیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. هر چند که ما هم موقعیت‌های پرشماری داشتیم و شرایط‌مان نسبت به حریف بهتر بود.

 

مربی استقلال خوزستان درباره همکاری با سهراب بختیاری زاده پاسخ داد: من پارسال هم با آقای بختیاری زاده کار کردم و به هر حال به عنوان کسی که اسطوره فوتبال ما هستند و در جام جهانی بازی کردند و چندین سال هم است که مربیگری می‌کنند، شرایط خوب است؛ بچه‌ها هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی فکر می‌کنم بهتر می‌توانند تایید کنند اما مطمئنا در سال‌های آینده آقای بختیاری زاده می‌تواند حرف‌های بیشتری بزند و در تیم‌های بهتری حضور پیدا کند و شرایط خیلی بهتری را هم در مربیگری‌اش داشته باشد.

 

میلاد میداوودی در واکنش به فشردگی رقابت‌های لیگ یک و حساسیت بالای آن گفت: هم پارسال و هم امسال که من با آقای بختیاری زاده بودیم، چه در خوشه طلایی و چه در استقلال خوزستان، خیلی تیم‌ها نزدیک به هم هستند و شما اصلا نمی‌توانید بگویید که کدام تیم می‌تواند به لیگ برتر صعود کند. فجرسپاسی فصل گذشته شرایط خیلی خوبی در جدول نداشت اما توانست با شایستگی هفته‌های پایانی را ببرند و به لیگ برتر صعود کنند. مثل تیم هوادار که واقعا شاید کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم به لیگ برتر بیاید اما شرایط خیلی خوبی پیدا کردند و به لیگ برتر آمدند.

 

 

وی افزود: من خودم یکسال در لیگ یک با نفت مسجدسلیمان حضور داشتم، آن سال واقعا شرایط تیم‌ها به طوری بود که همگی امید صعود داشتند، چند تیم خیلی خوب هم مثل نفت، بادران، نساجی و مس کرمان بودند؛ امسال هم واقعا لیگ یک شرایط این‌گونه است که از هفته‌های اول تا پایانی شرایط فشرده است، چون اختلاف تیم‌ها نزدیک به هم است و شرایط تیم‌ها هم به یکدیگر شباهت دارد. همگی کادرفنی، کادرمدیریت و بازیکنان در تلاش هستیم تا انشالله در آخر فصل بتوانیم جزو تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر باشیم.

 

میداوودی درباره کیفیت زمین و مشکلات زیرساختی در لیگ یک گفت: متاسفانه در خوزستان که اگر زمین‌ها خراب هستند و شرایط خوبی برای بازی کردن ندارند، به ویژه ورزشگاه تختی که اصلا هم برای ما و هم برای استقلال ملاثانی شرایط بازی در آنجا سخت است، چون وضعیت خوب و فرم ایده‌آلی برای بازی ندارد.

 

او ادامه داد: چاره‌ای هم نیست، چون زمین بهتری وجود ندارد و زمین غدیر هم خراب شده و زمین فولاد هم که برای خود این تیم است چون در لیگ برتر استفاده می‌کند و نمی‌تواند در اختیار دیگر تیم‌ها قرار دهد. امیدوارم مسئولان درباره ورزشگاه تختی فکری کنند چون شرایط زمین اصلا خوب نیست، سال‌های گذشته که ما در آنجا بازی می‌کردم زمین خیلی خوب بود اما الان اصلا شرایط خوبی ندارد.
میلاد میداوودی درباره وضعیت استقلال تهران گفت: برای آقای مجیدی آرزوی موفقیت دارم، چون در این مدت تحت فشار بودند و خیلی‌ها دوست نداشتند فرهاد در آن تیم باشد و نتیجه بگیرد، اما امسال او تیم را خودش بسته و یارگیری کرده هر چند که برخی نقاط تیم هم هنوز جای تقویت دارد؛ البته که تیم تا الان خیلی خوب نتیجه گرفته و خیلی خوب هم بازی می‌کند، شما ببینید نسبت به سال گذشته که تیم خوب بازی نمی‌کرد حالا اگر نتیجه می‌گرفت یا خیر اما امسال از ابتدای فصل شرایط خوب است و تیم خوب بازی می‌کند و امیدوارم آخر فصل شرایط طوری باشد که هواداران خوشحال باشند و بعد از چندین سال که اتفاقات خیلی بدی افتاده بود، امسال انشالله شرایط خوبی باشد و با قهرمانی استقلال همراه باشد.

 

میداوودی با درخواست از پیشکسوتان و هواداران استقلال گفت: از آن‌ها می‌خواهم از تیم حمایت کنند، حالا که تیم شرایطش نسبت به فصول گذشته شرایط آن خیلی بهتر شده، بتواند روز به روز پیشرفت داشته باشد و به موفقیت برسد.

میلاد میداوودی استقلال تهران استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد میداوودی استقلال تهران استقلال خوزستان استقلال خوزستان میلاد میداوودی استقلال تهران بختیاری زاده لیگ برتر شرایط خیلی شرایط خوب خیلی بهتر خیلی خوب تیم ها لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حالی که در یک گفتگوی تلویزیونی از حضور احتمالی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران خبر داده و تاکید کرده بود یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید ایران که آقای جلالی هم پیشنهاد داده یحیی گل محمدی است؛ شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این چهره پاسخ منفی خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

به نقل از فرهیختگان همچنین از فرهاد مجیدی نیز به عنوان دیگر گزینه سرمربیگری در این تیم نام برده شده بود که مجیدی هم طبق شنیده‌ها به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی