Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمید صانعی رئیس هیئت مدیره مجمع رزمندگان بهداری دفاع مقدس اصفهان، در خصوص تجلیل از نیروهایی که به صورت جهادی در پایگاه واکسیناسیون گلستان شهدا خدمات ارائه می‌دهند، گفت: امروز به همراه رئیس شبکه بهداشت اصفهان از نیروهایی که در سه شیفت به صورت شبانه روزی در پایگاه واکسیناسیون گلستان شهدا خدمت می‌کردند قدردانی و هدایایی را تقدیم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود ۳ ماه است که به کمک یاران قدیمی دفاع مقدس و رویش‌های جدید انقلاب موفق شدیم تا خدمات واکسیناسیون به شهروندان را ارائه دهیم.

با اشاره به اینکه انواع واکسن‌های تأییدشده در سالن واکسیناسیون گلستان شهدا موجود است، خاطرنشان کرد: از شهروندان خواهش می‌کنیم که برای واکسیناسیون اقدام کنند تا سلامتی خودشان و خانواده‌هایشان تأمین شود.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا پایگاه واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون رایگان بیش از ۴۶۰ هزار راس دام سبک و سنگین در مه ولات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی مه ولات گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۶۹ هزار و ششصد و شصت و شش راس دام سبک و سنگین شهرستان علیه بیماری‌های واگیر و مشترک واکسیناسیون بصورت رایگان صورت گرفت.

مهدی ابراهیم زاده افزود: پیرو اهداف سازمان دامپزشکی مبنی بر حفظ و حراست از سرمایه دامی کشور و کنترل بیماری‌های مشترک بین انسان و دام واکسیناسیون دام ها‌ی شهرستان شامل شاربن، آبله، تب برفکی، بروسلوز، هاری، لمپی اسکین، تست سل و بروسلوز و ppr طبق برنامه زمان بندی و پیش بینی ارسالی صورت و کلیه دام‌های سبک و سنگین شهرستان علیه بیماری‌ها ایمن می‌شوند.

وی اظهار داشت: با هدف برون سپاری خدمات وحمایت از همکاران بخش خصوصی درصدی از واکسیناسیون صورت گرفته در قالب طرح توسعه به مرکز مایه کوبی شهرستان واگذار و هزینه تزریق واکسیناسیون توسط اداره کل دامپزشکی پرداخت گردیده است.

گفتنی است، شهرستان مه ولات دارای ۸۵۰۰۰ راس دام سبک و ۲۸۰۰ راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۴۶۰ هزار راس دام سبک و سنگین در مه ولات
  • پدران و مادران شهدا در لامرد تجلیل شدند
  • نظارت بر اماکن بهداشتی هرمزگان در تعطیلات نوروزی
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست