Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد قربانی روز یکشنبه در نشست شورای مسکن گناباد با اشاره به اینکه مسکن و اشتغال دو موضوع مهم مورد توجه دولت سیزدهم است، افزود: مسوولان و دست اندرکاران این حوزه باید اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی با انتقاد از کوتاهی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گناباد ادامه داد: معضل مسکن این شهرستان یک بار برای همیشه باید رفع شود و این قابل قبول نیست که به دلیل برخی کم‌کاریهای مدیران در اجرای وظایف خود، مردم و متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن معطل بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناباد با اشاره به اینکه با وجود شناسایی هشت هکتار زمین مستعد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، هنوز اقدامی برای تعیین تکلیف آن و واگذاری این زمین ها برای اجرای طرح ملی مسکن انجام نشده است، تاکید کرد: اداره راه و شهرسازی گناباد حداکثر تا ۲۵ روز باید نسبت به دریافت استعلام ها و دستور مقتضی از اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و شتاب دادن به واگذاری این زمین ها برای اجرای طرح اقدام کند، در غیر این صورت باید پاسخگو باشد.

قربانی تاکید کرد: ادارات و  شرکتهای خدماتی گناباد هم تا یک هفته دیگر باید اقدامات زیرساختی لازم را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام دهند. 

وی گفت: وضعیت فعلی مسکن و نحوه واگذاری زمین در قالب طرح ملی مسکن به متقاضیان در این شهرستان، درخور شان مردم نیست و شرکتها  و ادارات خدمات رسان باید دوشادوش سایر مسوولان و دست اندرکاران این حوزه، به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

فرماندار گناباد گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما باید روند احداث مسکن محرومان در این شهرستان شتاب بیشتری بگیرد.

قربانی گفت: قیمت گذاری زمین های دولتی برای اجرای طرح مسکن باید متناسب با ظرفیتهای هر منطقه انجام شده و از هرگونه اقدامات سلیقه ای در این بخش پرهیز شود.

سرپرست اداره راه و شهرسازی گناباد هم گفت: از مجموع ۲ هزار و ۴۰۲ نفر ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری این شهرستان شامل گناباد، کاخک و بیدخت، ۹۷۱ نفر مدارک خود را تکمیل و در سایت نامنویسی کرده و ۶۴۸ تن نیز مبالغ اولیه را واریز کرده اند.

حامد گوهری گفت: در این چهارچوب تاکنون برای ساخت ۵۶ واحد مسکونی زمین واگذار شده و عملیات اجرایی آن در بلوار دانشجوی گناباد آغاز شده است.

مشکل نوسان رو به افزایش نرخ مسکن و متعاقب آن سیر صعودی اجاره‌بهای خانه در گناباد به دغدغه‌ای بزرگ و مهم برای اقشار آسیب‌پذیر و جوانان این شهرستان تبدیل شده و آنان را در آغاز زندگی مشترک برای یافتن سرپناه دچار مشکل کرده است.  

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن گناباد نهضت ملی مسکن عملیات ساخت مسکن مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن گناباد نهضت ملی مسکن طرح اقدام ملی مسکن گناباد نهضت ملی مسکن عملیات ساخت مسکن مسکن ملی اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن

رییس هیئت‌ مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به مدیران عامل شهرهای جدید دستور داد نسبت به نصب دوربین سایت‌هایی مسکن مجهز به هوش مصنوعی تا ۲۰ فروردین اقدام کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سعید غفوری اظهار کرد:با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد تا دوربین به همراه نرم افزار متصل به هوش مصنوعی که بتواند تعداد ماشین آلات را از روی پلاک و تعداد حدودی کارگر حاضر در سایت و روزهای فعال سایت قرائت کند، نصب شود و این امکان را نیز داشته باشد تا در داشبورد مدیریتی ذخیره و ثبت شود.

وی برای انجام این کار ضرب‌الاجل 20 فروردین را تعیین کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متقاضیان بومی منطقه؛ اولویت اول واگذاری زمین نهضت ملی مسکن
  • هر ماه افتتاح مسکنی خواهیم داشت
  • ساخت ۲۱ هزار مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان
  • تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای
  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • رتبه دوم قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اجرای طرح سرشاخه‌کاری در ۵۰ هکتار از باغات گردوی خلخال
  • ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن