Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف حزبی «اللقاء المشترک» یمن با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به عمق خاک عربستان سعودی با استفاده از ۱۴ پهپاد استقبال کرد.

در این بیانیه ضمن تبریک عملیات مذکور آمده است که عملیات «موازنه بازدارندگی هشتم» پاسخی به تشدید تجاوزات ائتلاف سعودی و تداوم جنایت‌های آن علیه ملت یمن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش خبرگزاری سبأ یمن، در بیانیه مذکور آمده است که حمله به اهداف نظامی و حیاتی دشمن سعودی حق مشروع برای دفاع از خویش در پرتو استمرار تجاوزات و محاصره علیه یمن است.

ائتلاف حزبی «اللقاء المشترک» ارتش و کمیته‌های مردمی، یگان‌های موشکی و پهپادی را به حملات بازدارنده علیه ائتلاف سعودی فراخواند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز شنبه (دیروز) از انجام یک عملیات بزرگ در عمق عربستان سعودی خبر داد.

وی گفت که این عملیات، «موازنه بازدارندگی هشتم» نام دارد که در پاسخ به افزایش حملات و تداوم جنایات و محاصره ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی صورت گرفته است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اللقاء المشترک حمله پهپادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان را به بیمارستان بردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، منابع سعودی از انتقال سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربسان به بیمارستان ملک فیصل جده خبر دادند.

دیوان پادشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که ملک سلمان برای انجام آزمایش های معمولی به این بیمارستان منتقل شده است.

طبق بیانیه دیوان پادشاهی عربستان، ملک سلمان برای انجام معاینات معمولی که چند ساعت طول می‌کشد پذیرش شده است.

ملک سلمان سال ۲۰۱۵ پادشاه عربستان شد. پادشاه ۸۸ ساله عربستان در ماه مه ۲۰۲۲ نیز به منظور انجام معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شده بود. پادشاه عربستان سعودی سال‌هاست که به شدت بیمار است. پس از او قدرتمندترین مرد کشور همچنان محمد بن‌سلمان پسر پادشاه عربستان محسوب می‌شود.

خانواده سلطنتی عربستان به‌ندرت در مورد وضعیت سلامتی پادشاه این کشور اظهار نظر می‌کنند. ملک سلمان در سال ۲۰۲۰ نیز برای برداشتن کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کد خبر 6087877

دیگر خبرها

  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • سروده جدید میلاد عرفان پور در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس