Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@09:36:20 GMT

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۰۳۷۶

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟

صراط:

تا چندی پیش عموم مردم بر این باور بودند که کیفیت بالای محصولات عامل اصلی در جلب رضایت مشتری و افزایش فروش می‌باشد. اگر چه کیفیت محصولات و خدماتی که ارائه می شود، بسیار مهم و تاثیرگذار است؛ اما نباید از اهمیت رپورتاژ آگهی غافل شوید. رپورتاژ خبری مقاله‌ای است که ضمن معرفی کسب و کارها  و برندها، نظر کاربران را به سمت خرید و همکاری با شرکت‌ها هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوزم هم عده‌ای به تبلیغات، به چشم شعار های بی اساس، نگاه می کنند؛ اما اعتماد افراد نسبت به رپورتاژها بیشتر می‌باشد.

استفاده از رپورتاژ آگهی چه مزیت هایی دارد؟

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد رپورتاژ آگهی یا خبری، فراگیر بودن است. رپورتاژهای آگهی به صورت گسترده در رسانه‌های مختلف آنلاین و غیرآنلاین (آفلاین )، منتشر می‌شوند و در معرض دید کاربران بسیاری قرار می‌گیرد. خرید رپورتاژ آگهی علاوه بر فراگیر بودن، مزایا و ویژگی‌های دیگری نیز دارد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره شده است:

رپورتاژ یک مقاله معرفی کامل و جامع است

استفاده از رپورتاژ های خبری فرصتی را برای شما فراهم می کند تا کسب و کار و حوزه خدمات کاری خود را به کاربران معرفی کنید. شما می توانید در رپورتاژ خبری خود، مخاطب را به چالش بکشید، حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیزید و ذهن آن ها را به چالش بکشید، به این ترتیب می توانید نظر بازدید کنندگان را به سمتی که می خواهید هدایت کنید. به عنوان مثال می توانید در قالب یک داستان مشکلی را مطرح کنید و از این روش برای معرفی حوزه فعالیت های خود استفاده کنید.

به این ترتیب به کمک رپورتاژ ها کاربران دیگر تنها جمله تبلیغاتی از شما دریافت نمی‌کنند، بلکه محتوایی کامل از کسب و کار شما، در دسترس آن ها قرار می گیرد که در عین مفید بودن، ممکن است نظر کاربران را به سمت خرید نیز ترغیب کند.

رپورتاژ موجب برندسازی و افزایش اعتبار کسب و کارها می‌شود

اگر بخواهیم در مورد مهمترین عوامل در موفقیت و پیشرفت یک کسب و کار صحبت کنیم، اولین عاملی که باید به آن اشاره کنیم، اعتبار می باشد. هیچ چیز به اندازه رتبه و اعتبار، مسیر پیشرفت یک شرکت را هموار نمی‌کند. حضور یافتن در رسانه های بزرگ و معتبر اینترنتی، سبب افزایش اعتبار شما می شود و حتی می توانید لینکی از این مقالات را در وب سایت اصلی خود نیز قرار دهید. به این ترتیب کاربران از حضور شما در این رسانه‌ها با خبر می‌شوند.

تهیه رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش‌ها، هزینه کمتری دارد

ارائه رپورتاژ خبری یک راه تضمین شده، پربازده و در عین حال مقرون به صرفه می باشد. در مقابل روش های پر هزینه تبلیغات مانند اجاره بنر تبلیغاتی در رسانه های خبری معتبر، خرید رپورتاژ آگهی وجود دارد یا قیمت مناسب تر وجود دارد. معمولا هزینه های مربوط به تهیه رپورتاژ در همان رسانه‌های خبری، بسیار کمتر از دیگر روش‌های تبلیغاتی در آن می باشد.

احتمال دیده شدن رپورتاژهای خبری بیشتر از سایر تبلیغات است

بزرگترین وجه تمایز رپورتاژ آگهی و دیگر روش های تبلیغ، این است که، رپورتاژ ها در محتوای اصلی وب سایت ها قرار می گیرند و اما تبلیغ ها فقط در بخش مربوط به تبلیغات هستند.

رپورتاژ های آگهی در کنار سایر مقاله های اصلی موجود در وب سایت، بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان هستند و اگر عنوان جذابی داشته باشند به راحتی نظر مخاطبان را جلب خواهد کرد و ذهن آن ها به مطالعه ترغیب می کند.

در واقع به نحوی شما از اعتبار رسانه های خبری، برای بیشتر دیده شدن مقاله رپورتاژ خود بهره می برید. در بخش های بعدی بیشتر در مورد این مورد توضیح می دهیم.

رپورتاژ آگهی در رتبه سئو وب سایت بسیار موثر است

تاکنون با تاثیر رپورتاژ آگهی در برند سازی و اعتبار آن برند، آشنا شده اید. به قطعیت می‌توان گفت که موثرترین و بهترین ویژگی رپورتاژ که در اکثر کسب و کار های بسیار موثر است، تاثیر رپورتاژ در رتبه سئو وب سایت می باشد. 

برای درک تاثیر رپورتاژ در رتبه سئو، بهتر است یک بر دیگر روند ارائه رپورتاژهای خبری را مرور کنیم. پس از تولید رپورتاژ و انتشار آن در وب سایت های خبری بزرگ و معروف، لینکی از آن وب سایت را در سایت رسمی خود قرار می دهید.  لینک گرفتن از وب سایت های معتبر هم سبب ارتقا اعتبار سایت ها می شود و هم در بهبود رتبه سئو آن وب سایت موثر می باشد.

با منتشر کردن رپورتاژ خبری خود، موتورهای جستجوگر، وب سایت شما را به عنوان یک منبع اینترنتی خوب و معتبر شناسایی می کنند و وب سایت شما جایگاه بهتری در جستجوها بدست می آورد.

به راحتی می توانید رپورتاژ خود را در گوگل قرار دهید

دقت کنید که موضوع اعتبار، فقط به کاربران اختصاص ندارد و شامل رسانه های بزرگ نیز می شود. منظور ما از رسانه های بزرگ، پلتفرم هایی که مانند گوگل است که کاربران بیشماری در سراسر دنیا دارد. اعتماد گوگل نسبت به رسانه های خبری بسیار زیاد است و شما می توانید با تولید یک رپورتاژ خوب؛ از این اعتماد به نفع خودتان بهره ببرید. البته باید توجه کنید که موضوع اصلی این بحث سئو رپورتاژ نیست و منظور ما اعتبار آن است. اعتباری که سبب بیشتر دیده شدن، رپورتاژهای شما در وب سایت های خبری می شود.

چنانچه بر مبنای اصول سئو رپورتاژی با کلمه کلیدی مناسب انتخاب کرده باشید، می توانید از اعتبار رسانه ها در گوگل برای افزایش رتبه رپورتاژ در جستجو ها، به کار بگیرید. به عبارت دیگر رپورتاژ شما تا مدت طولانی تری در لیست اول جستجوها در وب سایت خبری، قرار می گیرد؛ یعنی حتی بعد از تولید رپورتاژ های مشابه جدید نیز هنوز کاربران گوناگون می توانند رپورتاژ شما را ببینند.                                       

 رپورتاژ آگهی دائمی و همیشگی است

یکی از مزیت های بزرگ رپورتاژ آگهی دائمی بودن است؛ رپورتاژ های خبری هرگز حذف نمی شوند. هنگامی که شما مقاله رپورتاژ خود را در رسانه ای منتشر می کنید، مقاله شما برای همیشه در آن باقی می مانند.

ممکن است فکر کنید که با انتشار رپورتاژ های جدید، مقاله شما به بخش های پایین تر لیست منتقل می شود، که تا حدودی این نگرانی قابل درک است. در این جا اهمیت مطلبی که در قسمت قبل بیان کردیم، مشخص می شود. پیرو مطالب قبل، رپورتاژ شما می تواند در گوگل رتبه خوبی کسب کند و حتی با گذشت زمان، در رتبه های اول جستجو قرار بگیرید.

لازم به ذکر است که دائمی بودن رپورتاژ به معنای دائمی بودن لینک آن در وب سایت شما هم می باشد و بدین ترتیب این مسئله در دراز مدت همچنان در رتبه سئو وب سایت شما هم تاثیر مثبت می گذارد.       

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم مهم‌ترین و بارزترین مزیت های استفاده از رپورتاژ آگهی را بررسی کنیم. رپورتاژ خبری یک روش مناسب و مقرون به صرفه برای برند سازی و معرفی برند خود به مخاطبان است که به راحتی و صرف هزینه ای اندک در معرض دید کاربران زیادی قرار می‌گیرد. اگر به دنبال گسترش کسب و کار خود هستید، به این موضوع بیشتر توجه کنید.

منبع

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی کیفیت محصولات و خدمات رپورتاژ خبری صراط رسانه های خبری رپورتاژ خبری رپورتاژ آگهی قرار می گیرد رتبه سئو وب سایت شما رپورتاژ ها وب سایت ها وب سایت وب سایت کسب و کار رسانه ها روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجره‌ای رو به شفافیت

به گزارش همشهری آنلاین، سعید لطفی؛ دبیر اتحادیه مشاوران املاک تهران در روزنامه همشهری نوشت، از خبرها چنین برمی‌آید که به‌زودی قرار است هویت ارکان آگهی‌های ملکی احراز شود و سکوهای اینترنتی فقط مجاز به انتشار آگهی‌های با اصالت باشند؛ یعنی فقط آگهی‌هایی منتشر شوند که پاسخ استعلام آنها از سامانه ملی املاک و اسکان مثبت باشد. طبیعتاً در این آگهی‌ها هویت مالک، ملک و آگهی‌دهنده احراز شده و می‌توان اطمینان داشت که ملک، واقعی است و آگهی‌دهنده به ‌قصد قیمت‌سازی، اخلال در بازار یا هر مقصود دیگری اقدام به درج آگهی نکرده است.
اگر بگوییم چنین کاری که منجر به اصالت‌بخشی به آگهی‌های حوزه مسکن می‌شود کار مهمی نیست و اثری در فضای بازار ندارد، بی‌انصافی است، اما با این کار هر اندازه هم که خوب و کارشناسی باشد، نمی‌توان انتظار معجزه داشت. حتماً متولیان این سیاست هم می‌دانند که درد بازار مسکن و اجاره، فقط آگهی‌های توخالی، تکراری یا دروغ نیست و در این ‌سوی ماجرا، بازار با کسری تولید مسکن، حرفه‌ای نبودن بازار اجاره و بدتر از همه، پایین آمدن قدرت خرید مردم مواجه است.
آگهی‌های بااصالت مانع از سردرگمی مردم خواهند شد و نمای بازار و برآوردهای قیمتی آن را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کنند، اما از این کار نمی‌توان بیش از شفاف‌سازی ویترین بازار انتظاری داشت. واقعیت این است که هر اندازه کار خوبی باشد، نمی‌تواند راه را برای خانه‌دار شدن کسی که قدرت خریدش را از دست داده، کوتاه کند.
دولت در طرح نهضت ملی مسکن به ‌دنبال خانه‌دار کردن اقشاری است که در مقابل تورم افسارگسیخته سال‌های اخیر در بازار مسکن خلع سلاح شده‌اند و رؤیای خانه‌دار شدن آنها در بازار آزاد، محقق شدنی نیست. امیدواریم گره‌های این نهضت، باز شود و بخشی از نیازمندان مسکن کشور، خانه‌دار شوند.
در این میان، دولت و مجلس در تلاش هستند با استفاده از ابزارهای قانونی، سفته‌بازی، احتکار و قیمت‌سازی را در بازار مسکن حذف کنند یا به حداقل برسانند.
در آن‌سوی ماجرا، سال‌هاست که راه‌اندازی اجاره‌داری حرفه‌ای، حداقل روی کاغذ، یکی از برنامه‌های متولیان حوزه مسکن برای ساماندهی بازار و کمک به مستأجران است و هر سال، تدابیری برای حمایت مالی از مستأجران نیازمند از طریق پرداخت وام کمک ‌ودیعه مسکن اندیشیده می‌شود.
همه این اقدامات تلاش‌هایی هستند که برای جبران کاستی‌های حوزه مسکن انجام می‌شوند و صرفاً پرداختن به آنها نشان می‌دهد که سیاستگذاران هم از دردهای واقعی بازار مسکن اطلاع دارند.
آگهی‌های اینترنتی مسکن هم یکی از اجزای این بازار هستند و برنامه‌هایی که برای اصالت‌سنجی آنها اجرا می‌شود، ناشی از نیازهایی هستند که در این حوزه احساس شده و هرگز نمی‌توانند خلأهای ناشی از کمبود تولید، نبود اجاره‌داری حرفه‌ای یا پایین بودن قدرت خرید مردم را جبران کنند، اما در جای خودش یک اقدام درست و ضروری برای شفاف‌سازی بازار است.
صنف مشاوران املاک سال‌هاست که به شیوه درج آگهی‌های مسکن و عملکرد سکوهای اینترنتی انتقاد داشته و از اقداماتی که اوضاع این حوزه را بهتر کند، حمایت خواهد کرد. در جریان طرحی که اکنون برای اصالت‌سنجی آگهی‌ها در دستور کار قرار گرفته، هیچ‌گونه مشورت یا نظرخواهی با این صنف نشده، اما ما امیدواریم که نتایج آن به نفع مردم باشد؛ به‌خصوص در آستانه فصل نقل‌وانتقال مسکن، گرهی از کار مستأجران و جویندگان بازار اجاره باز کند. شیوه فعلی درج آگهی‌های ملکی، در وضعیت بازار بی‌تأثیر نیست و ما بارها دیده‌ایم که عده‌ای حتی اشخاص حقوقی نظیر بانک‌ها، چگونه با درج انبوهی از آگهی‌های بدون اصالت، به‌دنبال فضاسازی و قیمت‌سازی بوده‌اند. اینکه احراز هویت و استعلام آگهی‌ها، دست منتشرکنندگان آگهی دروغ را کوتاه کند، بسیار عالی است و امیدواریم در کنار سایر اقدامات مثبت برای تولید و عرضه مسکن، به بهبود شرایط ناگوار بازار کمک کند.

کد خبر 846870 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها قیمت مسکن و زمین ثبت‌ اسناد و املاک کشور مسکن مسکن اجاره سامانه ملی املاک و اسکان کشور

دیگر خبرها

  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می سازند
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی
  • کشنده فاو نور چشمی بازار شد