Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر لزوم تسریع در احداث مترو در این شهرستان گفت: وعده فرمانداری ویژه ورامین ۱۰ ساله شده است.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی عصر یکشنبه ۳۰ آبان ماه در آئین تودیع و معارفه فرماندار ورامین که با حضور استاندار تهران در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد ، طی سخنانی خاطر نشان کرد: فرصت مدیریت به سرعت می‌گذرد ، اینها امانت‌های الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به اینکه مردم منتظر بودند، که معارفه در جمع مردم باشد گفت: قطعاً ارتباط با بدنه مردم خصوصاً مردمی که در حاشیه شهرها هستند بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

امام جمعه موقت ورامین افزود: از فرماندار محترم که تقاضا کردند بنر برای ایشان نصب نشود هرچند بسیاری از افراد، رعایت نکردند، تشکر می‌کنم، امیدوارم که در انتصابات بعدی هم به این امر توجه شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: امروز مردم چشم امید به دولت مردمی دارند، امیدوارم مدیران در رده‌های مختلف مدیریتی در شهرستان ساکن باشند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های ورامین بسیار بالا است و مسئولین باید از این ظرفیت‌ها بهتر از گذشته استفاده کنند گفت: به ورامین ظلم تاریخی شده است، قبل از انقلاب رژیم شاه ۱۵ سال به دلیل ۱۵ خرداد به این مردم ظلم کرد، ورامین ساواک داشت اما بیمارستان نداشت و پس از پیروزی انقلاب نیز گام‌های بزرگی برداشته شده و باید ممنون نظام جمهوری اسلامی باشیم اما عقب ماندگی‌ها بالا است ، از بس گفتیم مترو و فرمانداری ویژه خجالت می‌کشم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان کرد: هشت سال از دولت گذشت و بی مهری‌های فراوانی به مردم شد، ۱۰ سال است قرار بوده ورامین فرمانداری ویژه شود، چرا نشد ، من وظیفه دارم از حق مردم دفاع کنم، البته از دولت انتظار معجزه نداریم، زمان می‌برد، ولی باید کار کنیم و مسئولین باید مانند رئیس جمهور پاسخگوی مردم باشند، ارتباطات با مردم و اتصال با بدنه مردم بسیار مهم است، عزیزان ما در حوزه‌های مدیریتی باید پاسخگو باشند، نباید مدیری از تماس مردم ناراحت شده و یا پاسخگوی مردم نباشند، این مردم شریف و عزیزند و ما نباید بگذاریم مردم پشت درب بسته اتاق بمانند، زیبنده مردم نیست و فرصت خدمت به زودی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مترو ورامین امام جمعه ورامین فرمانداری ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی از مصاحبه دستیاران مردمی سازی فرمانداری‌های ورامین، تهران و دماوند خبر داد و گفت: عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود.

محمد مسگریان افزود: از بین گزینه‌های معرفی شده برای دستیاران مردمی سازی فرمانداران، بعد از انجام مصاحبه با کارگروه مربوطه و کسب نمره قابل قبول، افراد منتخب به کانون ارزیابی ستاد مردمی سازی معرفی می‌شوند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی گفت: از فرمانداری‌های استان تهران که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند در خواست می‌شود سریع‌تر برای معرفی دستیاران اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است