Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@20:01:49 GMT

عاقبت تیراندازی با سلاح گرم در پایتخت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۰۶۶۰

عاقبت تیراندازی با سلاح گرم در پایتخت

سرهنگ صالحی از دستگیری عامل اصلی درگیری و تیراندازی با سلاح گرم در محله جوادیه، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ غلامرضا صالحی،رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در اواخر تیر ماه سال جاری یک مورد درگیری و نزاع دسته جمعی که منجر به تیراندازی با سلاح گرم در محله جوادیه شده بود دریافت کردیم.

او افزود: ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در اولین گام اقدام به شناساسیی متهمان و مخفیگاه آنان کرده و در همین رابطه نیز اکثر افراد حاضر در این درگیری دستگیر و روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی با اشاره به اینکه این فرد شرور که عامل اصلی این نزاع بوده در چندین نوبت مخفیگاه خود را جابه جا کرده بود تصریح کرد: پس از انجام اقدامات شبانه روزی سرانجام در عصر روز بیست و نهم ابان ماه  این فرد در یک سوپر مارکت و درحالی که میخواست خودرا پنهان کند دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه این فرد که از اشرار سابقه دار بوده پس از اعتراف به جرم خود  به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد: پلیس با قدرت و پشتکار فراوان برخورد با متهمان را در دستور کار خود قرار داده وهیچ مجرمی  نمی تواند از چشمان هوشیار پلیس در امان باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت زندان شبانه روزی جرم دادسرا تیراندازی زندان پلیس سلاح گرم پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار رفیعی کیا در نشست تعاملی پلیس و دستگاه قضا خدمت شایسته به مردم و تأمین آرامش عمومی جامعه را آرمان مقدس و مشترک پلیس و دستگاه قضایی خواند.

او با اشاره به امنیت مطلوب استان مرکزی در سایه هم افزایی دستگاه قضا و پلیس گفت: این مهم با تعامل خوب و تصمیم‌سازی و تصمیم گیری پلیس و دستگاه قضا تحقق پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش مشارکت عمومی در ارتقاء امنیت اجتماعی ادامه داد: افزایش احساس امنیت اجتماعی چشم انداز اجرایی پلیس در اجرای طرح‌های انتظام بخش در استان مرکزی خواهد بود و نوع مشارکت همراهی دستگاه قضایی در تحقق این نگاه بسیار مهم و اثربخش است.

او با تاکید بر تقویت هوشمندسازی در زیرساخت‌های امنیتی و ترافیکی استان گفت: این مهم در سایه تعاملات دو دستگاه قضایی و پلیس محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی استان برخورد قاطع با سارقان مسلح و جرائم خشن را حاکی از عزم و اراده راسخ پلیس در تأمین امنیت مردم و دفاع از جامعه دانست و گفت: وجود ۲۴ شهید از ابتدای سال جاری تاکنون بیانگر این مهم است.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر دستگیر شد
  • دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر
  • متهمان زورگیری اتوبان صدر دستگیر شدند 
  • دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز