Web Analytics Made Easy - Statcounter

روی کین علاقه دارد که مجددا به عرصه مربیگری برگردد

اسطوره منچستر یونایتد، با وجود دوری دو ساله از مربیگری، همچنان رویای موفقیت در این عرصه را دارد. کین آخرین بار به عنوان دستیار مارتین اونیل در ناتینگهام فارست فعالیت کرد.

طرفداری | روی کین در مصاحبه با the Sunday Times از تجارب قبلی و آینده احتمالی اش در دنیای مربیگری صحبت کرد:

قطعا هنوز هم میل به مربیگری دارم و مشتاقم دوباره مشغول به این کار شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ممکن است همچنان حرفه ام را به عنوان یک کارشناس ادامه بدهم و مشکلی با این موضوع ندارم. اگر یک سال دیگر کارشناسی در تلویزیون را ادامه بدهم، رویای بازگشت به مربیگری را رها خواهم کرد.

کین سرمربیگری را از سال ۲۰۰۶ در ساندرلند آغاز کرد. صعود به لیگ برتر همراه با گربه های سیاه، شروع موفقی برای او محسوب می شد. اما نتایج ضعیف کین در فصل ۲۰۰۸/۰۹ پریمیر لیگ، منجر به اخراج او از ساندرلند شد. بازگشت به چمپیونشیپ برای کار در ایپسوییچ، شکست دیگری را در کارنامه مربیگری این مرد ایرلندی ثبت کرد.

گاهی اوقات، به یاد دوران حضور در ساندرلند می افتم و فکر می‌ کنم که عملکردم به اندازه کافی مناسب بود. کارم در ایپسوییچ جواب نداد اما در آنجا هم نکات مثبتی وجود داشت. اگر از جانب شخص دیگری به دوران حرفه ایم نگاه کنم، می گویم "چرا به اون شانس دیگری داده نشد؟".

پس از اخراج از ایپسوییچ، روی کین دیگر فرصت سرمربیگری را به دست نیاورد. او در سال های گذشته، به عنوان دستیار در تیم ملی ایرلند، استون ویلا و ناتینگهام فارست فعالیت کرده بود. کین در این باره چنین نظری دارد:

آیا نام من برای مدیران باشگاه ها لکه دار شده است؟ چه کسی می داند؟ در تمام سال های فعالیتم، با هیچ شخصی در رسانه ها ارتباط نداشتم. این یک نکته مثبت است، اما افرادی که در فوتبال هستند، آن را نقطه ضعف می دانند. می خواهم مردم به دلیل خوب بودنم بگویند که من یک فوتبالیست، مربی، سرمربی یا کارشناس خوب بوده ام، نه به خاطر تعارف ها.

 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت ! / زشت ترین اقدام در جهان ! پشت پرده اصرار سازمان لیگ برای دریافت ضمانت بانکی از باشگاه‌ها ماجرای برکناری برانکو از تیم ملی عمان چیست؟ کریستیانو رونالدو، لوئیز انریکه را به عنوان سرمربی منچستریونایتد می خواهد / اسکای اتمام حجت مدیران بایرن با بازیکنان واکسینه نشده: در دوران قرنطینه خبری از حقوق نیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روی کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان

کیومرث هاشمی در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیات مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: خوشحال هستیم که امروز این اتفاق مبارک رخ می‌دهد. ۳۵ سال است که امروز در ورزش ایران فعالیت می‌کنم و امروز بهترین روز ورزش ایران است.

وی افزود: مردم همواره با این دو باشگاه زندگی کرده‌اند و ورزش امروز یک صنعت است و از تمامی عزیزانی که همراهی کردند تا این اتفاق مبارک و بزرگ رخ دهد و از شخص رییس جمهور گرفته، دولت محترم، وزارت امور اقتصاد و دارایی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم. همچنین از خریداران عزیز دو باشگاه تشکر می‌کنم که وارد این عرصه شدند و به فوتبال ایران کمک کردند و شاهد توسعه باشگاه‌داری در کشور خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه وزارتخانه در جایگاه نظارتی خود گام برخواهد داشت، خاطرنشان کرد: از تمامی رسانه‌ها و کارشناسان نیز تشکر می‌کنم و اعتقاد داریم رسانه یک فرصت برای ورزش کشور است و همواره خودمان را مدیون رسانه می‌دانیم. باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم.

هاشمی با بیان اینکه با مدیریت خوب سهامداران دو باشگاه شاهد رشد و تحول فوتبال ایران خواهیم بود، عنوان کرد: هر زمان که حال این دو باشگاه خوب باشد، حال فوتبال ایران خوب است و هر زمان که حال فوتبال ایران خوب باشد، حال ورزش کشور خوب خواهد بود. 

وی افزود: کار وزارت ورزش و جوانان تیمداری نیست بلکه وظیفه نظارتی داریم و دولت کمک کرد تا این اتفاق رخ دهد و بعضا به ما نقد می‌کردند که نباید این اتفاق رخ دهد، اما امروز خوشحال هستیم که اراده دولت محقق شد و از همه پیشکسوتان نیز تشکر می‌کنم و باید بگویم ۵ درصد هم برای پیشکسوتان پیش بینی شده که در اختیار وزارت ورزش و جوانان است و واگذاری آن ۵ درصد هم انجام می‌شود تا وزارت ورزش کاملا خود را از تیمداری دور کند و آرزوی دیرینه ورزش کشور محقق شود و بدون دغدغه در رقابت‌های بین‌المللی حضور یابند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات بحث مالکیت مشترک بود و مسائل دیگری داشتند که باید حل می‌شد، اظهار کرد:جلسات مختلفی با حضور مسئولان دو باشگاه و فدراسیون فوتبال برگزار و این مشکلات حل شد تا بتوانند به بهترین شکل در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند.

وزارت ورزش نقشی در مورد اینکه چه کسی به این دو باشگاه بیاید نداشته است، گفت: امیدوار هستیم بخش خصوصی در مورد این دو باشگاه به خوبی تصمیم‌گیری کند و خروجی تصمیمات بنابر تاکید رییس جمهور، خوشحالی مردم باشد و با روند خوب مدیریت امیدواریم این هدف محقق شود.

 روز گذشته در فرابورس ایران ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام خمینی و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین انتقال پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری