Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@05:38:26 GMT

پژو ۲۰۷ در بازار ۴۹۱ میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۱۳۱۴

پژو ۲۰۷ یک هاچ‌بک کوچک محسوب می‌شود که هم، خانواده‌های کم جمعیت آن را می‌پسندند و هم جوانان با دیدن ظاهر نسبتا اسپرت آن به وجد می‌آیند. در این مطلب قیمت ۲۰۷ سقف شیشه‌ای یا همان پانوراما به اطلاع شما خواهد رسید. ناطقان: قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای حالا دیگر آنقدر بالا رفته که تقریبا از دایره خودروهای ارزان قیمت خارج شده است؛ چرا که قیمت پژو ۲۰۷ صفر کیلومتر دنده ای به محدوده بیش از ۳۲۸ میلیون رسیده و بسیاری از مشتریان ایرانی توان خرید آن را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این میان قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای بالاتر از نمونه های سقف فلزی بوده و این خودرو در حال حاضر خود را به دسته محصولات تقریبا لوکس تولید داخل نزدیکتر کرده است. پژو ۲۰۷ به موتور ۱۶ سوپاپ ۱.۶ لیتری TU۵ مجهز بوده و حداکثر توان آن معادل ۱۰۵ اسب بخار است. این هاچ‌بک کوچک نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

در ادامه قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای (پانوراما) را به اطلاع شما می‌رسانیم. لازم است یادآوری کنیم که با توجه به نوسانات بازار، احتمال تغییر قیمت‌های مندرج در جدول وجود خواهد داشت.

جدول قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای (پانوراما) / آبان ۱۴۰۰

نوع خودرو

مدل

کارکرد

قیمت (تومان)

پژو ۲۰۷ دنده‌ای با سقف شیشه ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۳۴۹ میلیون

پژو ۲۰۷ دنده‌ای با سقف شیشه ای

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۳۳۷ میلیون

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۴۹۱ میلیون

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۴۶۵ میلیون



منبع: خبر انلاین برچسب ها: پژو207 ، بازار ، افزایش قیمت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پژو207 بازار افزایش قیمت قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای صفر کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک، جماران نوشت:  خودروهای تصادفی به خصوص چپی قیمت های عجیب و غریبی در بازار آزاد دارند. با توجه به این که قیمت خودرو به ویژه داخلی‌ ها بسیار بالا رفته دیگر انتظار قیمت های پایین برای مدل‌ های چپی را نباید داشت. به عنوان مثال یک دنا چپی مدل ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

براساس گزارش سایت روزگار خودرو، پراید چپی مدل ۸۴ با ۱۷۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۶۸ میلیون تومان آگهی شده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل سال ۹۶ چپی هم با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پراید چقدر است؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳/ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • رونالدو با سفینه فضایی‌اش پز داد! (عکس)‏
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • قیمت خودرو امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت جانشین پژو پارس در بازار