Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: برای آرزوهایمان نقطه پایان نمی‌گذاریم.

ابراهیم اشکش در نشست خبری پیش از دیدار با شهرداری آستارا درباره بازی فردا، اظهار کرد: تیم ما نسبت به پارسال دست خوش تغییرات زیادی شده است ولی رفته رفته بهتر می شویم. در هفته گذشته مقابل مس کرمان در خانه حریف اگر کمی شانس با ما همراه بود، می توانستیم برنده بازی باشم و با سه امتیاز به اهواز برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال کسب یک امتیاز بیرون از خانه برای ما با ارزش بود و نشان از رشد تیمی دارد. من امیدوارم در بازی فردا این روند ادامه دار باشد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در استقلال ملاثانی جاه طلب هستیم و شعار ما سخت کوشان شگفتی ساز است. ما برای آرزوهایمان نقطه پایان نمی گذاریم و سعی داریم خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم. مطمئن باشید ایم باریکنان بومی و کادر فنی به رتبه های بالای جدول چشم خواهند داشت. بازیکنان ما مثل هفته گذشته خواسته های ما را انجام خواهند داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی درباره شرایط تیم شهرداری آستارا نیز خاطر نشان کرد: شهرداری آستارا بسیار تیم خوبی است و قطعا این تیم با هدایت استاد فرشاد پیوس تیم خوب و باکیفیت خواهد بود ولی ما فردا در مقابل این تیم خوب به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم، ان شاءالله بتوانیم در پایان مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

وی در انتهای این نشست درباره شرایط اقتصادی تیم و نکات داوری بازی با مس کرمان، بیان کرد: باید بر اساس بودجه و تجربه به تیم ما نگاه شود. حقیقتا اگر اول فصل به ما یک میلیارد تومان هم می دادند همین بازیکنان را جذب می کردم. تجربه فصل قبل در لیگ امسال نیز ما را همراهی می کند و ان شاءالله کم کم بهتر و بهتر خواهیم شد. امسال سعی می کنیم آرام باشیم و هیجانات مان را کنترل کنیم. هفته قبل مقابل مس کرمان یک پنالتی برای ما گرفته نشد و یک پنالتی مشکوک نیز برای حریف گرفته شد اما در آخر بازی من از داور مسابقه تشکر کردم. ما با کمترین امکانات اما با شخصیت تیمی بالا به کارمان ادامه می دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان استانی شهرستانها تیم فوتبال استقلال ملاثانی استقلال ملاثانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر ورزشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ خبر‌هایی از فوتبال و فوتسال را در بسته خبر‌های ورزشی بخوانید.

امروز مصاف شمس آذر و استقلال تهران
در بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم استقلال می‌رود.
تیم‌های استقلال تهران و شمس آذر قزوین در مکان دوم و هفتم لیگ قرار دارند.
سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی گفت: یک بازی خیلی سخت برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم و تمام مباحث تاکتیکی مربوط به این بازی را در طول هفته مرور کرده‌ایم. به امید خدا طرفداران از این بازی لذت می‌برند چرا که شمس آذر به دنبال یک بازی باکیفیت است و دنبال این هستیم که بازی بسیار خوب، سریع، روان و پر موقعیتی مقابل تیم پرمهره استقلال داشته باشیم.
در نیم فصل اول دیدار تیم‌های فوتبال شمس آذر و استقلال به میزبانی قزوین با تساوی ۲- ۲ به پایان رسید.

تیم فوتبال امید شمس آذر هم فردا به میدان می‌رود
در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور و در بازی هفته چهارم، امید شمس‌آذر قزوین در خانه میزبان ملوان بندرانزلی است.
این بازی شنبه یکم اردیبهشت، ساعت ۱۵ در ورزشگاه پانزده خرداد تاکستان برگزار می‌شود

برد مقاومت قزوین در لیگ دو فوتسال
در پایان بازی هفته اول پلی آف لیگ دو فوتسال، مقاومت قزوین در خانه با نتیجه پر گل ۷ بر ۴ اکسین یزد را از پیش رو برداشت.
سالن شهید بابایی قزوین میزبان این بازی بود

دیگر خبرها

  • چند خبر ورزشی
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • خلاصه بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی