Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه اسرائیلی اعلام کرد، هدف اصلی و محوری یتسحاق هرتزوک رئیس رژیم صهیونیستی به بریتانیا متقاعد کردن مسئولین این کشور به بی‌اعتمادی به ایران است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه 10 تلویزیون اسرائیل در گزارشی در این رابطه خبر داد، سفر هرتزوک که در آستانه برگزاری نشست وین انجام می‌شود، هدفی جز بی اعتماد کردن مسئولین بریتانیایی به اهداف ایران از مذاکره نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه عبری زبان به نقل از رئیس رژیم صهیونیستی افزود: من در این  سفر علاوه بر دیدار با ولیعهد و نخست وزیر بریتانیا با وزیر خارجه این کشور و نمایندگان پارلمان هم دیدار خواهم کرد و به آنها توضیح خواهم داد که نباید اجازه دهیم ایران به یک قدرت هسته‌ای تبدیل شود از این رو ما از متحدین خود انتظار داریم که مواضع قاطع تری را در قبال این مسئله اتخاذ کنند.

رئیس رژیم صهیونیستی همچنین به خبرنگاران گفت ما انتظار داریم متحدین اسرائیل رویکرد سختگیرانه‌ای در گفتگو با ایرانی‌ها داشته باشند.

خطیب‌زاده: گروسی به‌زودی به ایران می‌آید/ مذاکرات وین بر لغو تمامی تحریم‌ها متمرکز خواهد بودباقری: هدف مذاکرات وین رفع همه تحریم‌های غیرقانونی آمریکا استآلمان: مذاکرات وین از جایی که متوقف شد ادامه یابدگفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و همتای انگلیسی/ بررسی شروط لازم برای موفقیت مذاکرات وین

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس رژیم صهیونیستی مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران!

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی مشغول بررسی وضعیت خطر برای خود است، برخی رسانه‌های آمریکایی و همچنین رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی خود را با اخبار جعلی حمله بزرگ اسرائیل مشغول کرده‌اند.

به گزارش مشرق، از ساعاتی پیش آژیر خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمده و ارتش رژیم صهیونیستی مشغول بررسی وضعیت خطر برای خود است.

با این حال برخی رسانه‌های آمریکایی و همچنین رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی مشغول ادعای حمله اسرائیل به ایران هستند.

هرگونه حمله موشکی یا ایجاد انفجار بزرگ در ایران تا این لحظه قطعاً منتفی است، با این حال برخی از این رسانه‌ها چند ساعتی است که خود را با اخبار جعلی حمله بزرگ اسرائیل مشغول کرده‌اند!

این در حالی است که رسانه‌های اصلی رژیم صهیونیستی فعلاً در حال پوشش موضوع احتمال نفوذ پهپاد از لبنان به شمال سرزمین های اشغالی هستند.

در آخرین خبر، یکی از این رسانه‌ها نوشته است که آژیر خطری که به صدا درآمده قطع شده، چرا که اخبار اولیه مبنی بر نفوذ پهپاد از لبنان واقعی نبوده است.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران!
  • بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
  • شمار شهدای غزه به 33هزار و 899 شهید رسید/ معلولیت روزانه 60 اسرائیلی به دلیل جنگ غزه
  • هرگونه حمله نظامی به ایران این ۳ جبهه را شله ور می کند!
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • خطوط قرمز خود را در مذاکرات تغییر نمی‌دهیم
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • تهدید حماس به تعلیق مشارکت در مذاکرات بی‌نتیجه آتش‌بس با رژیم صهیونیستی
  • ان. بی. سی نیوز: مذاکرات آتش‌بس در غزه تقریبا متوقف شده است
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم