Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه پس از پایان این بازی در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد، بااشاره به عملکرد خوب بازیکنانش در این دیدار، اظهار کرد: همانطور که تماشاگران و هواداران حاضر در ورزشگاه دیدند، بازیکنان تیم بعثت در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به باخت یک بر صفر تیمش برابر حریف تهرانی اشاره کرد و افزود: بازی کاملا در اختیار بازیکنان ما بود و در نیمه اول هم فرصت‌های گلزنی زیادی داشیم که از دست رفت.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با انتقاد از عملکرد داوری در این دیدار، اعلام کرد: متاسفانه داور سوت‌های زیادی را به ضرر تیم ما زد و در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

او سه امتیاز این بازی را حق بازیکنان تیم بعثت دانست و گفت: باتوجه به اینکه سال گذشته در گلزنی ضعف داشتیم، امسال چهار مهاجم گرفته ایم که متاسفانه کارت دو نفر از آن‌ها برای بازی امروز صادر نشد، درحالی که اگر آن‌ها را در اختیار داشتیم شاید این باخت رقم نمی‌خورد.

حسنی بیان داشت: از آنجایی که تیم بعثت در دقایق نهایی بسته شد، برای همین به زمان نیاز داریم تا بازیکنان باهم هماهنگ شوند.

او در ادامه به صحبت‌هایی که این روز‌ها درخصوص جدایی سرمربی این تیم مطرح می‌شود نیز واکنش نشان داد و گفت: تیم دسته اولی خیبر خرم آباد خواهان بکارگیری مهرداد خادمی سرمربی تیم بعثت است، درحالی که این سرمربی با تیم ما قرارداد دارد، اما از آنجایی که این باشگاه از استان‌های همسایه است، بزودی در این رابطه مذاکراتی را با هم خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه اعلام کرد: آقای خادمی طی مدت کوتاهی که در تیم بعثت حضور داشته زحمات زیادی برای این تیم کشیده و به خواسته اش برای حضور در تیم شهرش احترام می‌گذاریم و با خیبر خرم‌آباد مذاکراتی انجام می‌دهیم.

گفتنی است :تیم بعثت کرمانشاه در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال با یک مساوی و یک باخت و یک امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال لیگ کرمانشاه بعثت کرمانشاه تیم بعثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تأکید کرد، در دیدار مقابل استقلال دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:  فردا بازی خیلی سختی برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم. تمام مباحث تاکتیکی لازم را در طول هفته با بازیکنان کار کرده‌ایم. قطعاً دیداری است که تماشاگران از دیدن آن لذت می‌برند، چون شمس آذر جدا از نتیجه‌گیری دنبال بازی زیباست. فردا دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم. استقلال مهره‌های خوبی دارد ولی در طول هفته با بازیکنان صحبت کردیم که جدا از گرفتن امتیاز، دنبال این هستم بازی زیبایی را ارائه دهیم.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • تبریک دانش آموزان رباط کریمی به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی + فیلم
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه