Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر «محمدنبی احمدی» عصر یکشنبه در آیین نکوداشت نودانشجویان دانشگاه رازی با اشاره به قدرت بازدارندگی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امروز قدرت موشکی ایران در دنیا زبانزد است و به واسطه این قدرت و دستاوردهای عظیم است که دشمنان جرأت تعدی به آب و خاک این سرزمین را ندارد و لذا ما باید بر توان موشکی، نظامی و قدرت بازدارندگی کشورمان بیفزاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با آرزوی موفقیت برای نودانشجویان، توصیه‌هایی به آنها داشت و گفت: از شما فرزندان عزیزم می‌خواهم که باهدف و برنامه‌ریزی در دانشگاه به تحصیل و کسب علم و معرفت بپردازید، اگر خواهان موفقیت هستید حتما در درس‌های خود برنامه‌ریزی کنید و بدانید که خون‌های مطهر شهدا ریخته شده تا ما در امنیت و آرامش به زندگی و کار و تحصیل بپردازیم و لذا باید قدر نعمت‌های خود را بدانیم.

سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه بار دیگر بر تحصیل هدفمند و مبتنی بر برنامه‌ریزی توسط نودانشجویان تأکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی باعث نظم، شور و اشتیاق و آرامش در فعالیت‌ها می‌شود. برای رسیدن به رؤیاهای خود برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید کنترل زندگی خود را در دست بگیرید.

وی یادآور شد: دانشجویان در مسیر کسب علم از توکل به خدای متعال غافل نشوند و همه توان خود را به کار گیرند و با اعتقاد و ایمان و برنامه‌ریزی صحیح مسیر پیشرفت و کسب علم و دانش را طی نمایند، در این راستا انتخاب هدف به مسیرتان جهت می‌دهد و سپس از امکانات موجود به بهترین نحو استفاده نمایید.

احمدی، دانشجویان را سرمایه کشور دانست و افزود: در احادیث دینی آمده است: «کسی که به جاده علم و دانش قدم بگذارد، خداوند او را به سوی بهشت رهنمون خواهد شد و فرشتگان بال و پر خویش را با میل و رغبت زیر پاهای اهل علم می‌گسترانند.» بنابراین دانشجویان در کنار تحصیل علم و دانش، ارتباط عمیقی با قرآن، ادعیه و آموزه‌های دینی داشته باشند.

سرپرست دانشگاه رازی یادآور شد: پیشرفت‌ها و توفیقات علمی کشورمان، مرهون مجاهدت علمی با تکیه بر برنامه‌ریزی هدفمند شما دانشجویان عزیز است، اگر با برنامه‌ریزی به تحصیل بپردازید، نمود کلام ارزشمند «العلم سلطان و العلم نور» تحقق خواهد یافت.

احمدی در پایان تاکید کرد: امکانات لازم برای تحصیل و کسب علم در کشور فراهم است و همه ما باید در تعهد به این آب و خاک برای پیشرفت و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

حوزه فرهنگ روح تربیت و انسانیت است

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به نودانشجویان ابراز امیدواری کرد: با گذر از دوره بیماری منحوس کرونا، در آینده نزدیک شاهد حضور گرم دانشجویان و برگزاری حضوری مراسم باشیم.

دکتر «طهماسب علیپوریانی» دوران دانشجویی را از مهم‌ترین دوره زندگی افراد دانست و خطاب به نودانشجویان افزود: دانشگاه یک مکان مقدس است و ورود به دانشگاه نقطه عطف زندگی افراد محسوب می‌شود، امیدوارم این نقطه عطف به عنوان یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین لحظات زندگی شما باشد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و تبریک این ایام گفت: این هفته به تعبیری هفته ایثار و عشق است و امیدواریم با روحیه و منش بسیجی وارد دانشگاه شویم و بسیجی نیز از دانشگاه خارج شویم و بسیجی از دنیا برویم و به فرمایش امام راحل (ره)، آرزوی ما این باشد که خداوند متعال ما را با بسیجیان محشور نماید.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی در ادامه به اهمیت مقوله فرهنگ اشاره کرد و افزود: حوزه فرهنگ، روح تربیت و انسانیت است و همه ما باید در این عرصه مشارکت نماییم، بدون مشارکت و همراهی ۱۱ هزار دانشجوی خانواده دانشگاه رازی، فرهنگ نه روح و نه نشاط دارد.

وی، انجمن‌های علمی- دانشجویی، تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های دانشجویی را از مهم‌ترین بخش‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: هریک از این بخش‌ها استعداد و پتانسیل اداره حوزه فرهنگی را دارد و باید از این ظرفیت‌ها بهره برد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه رازی کرمانشاه در بهمن ماه سال ۱۳۵۱ با عنوان دانشکده علوم توسط شادروان دکتر عبدالعلی گویا شروع به فعالیت کرد.

این مرکز در سال ۱۳۵۳ به دانشگاه رازی تغییر نام یافت، در شروع سال تحصیلی در سال ۱۳۵۱ دانشکده علوم با پذیرش ۲۰۰ دانشجو در چهار رشته فیزیک، شیمی، زیست شناسی و ریاضی موجودیت خود را اعلام کرد.

هم اکنون بیش از ۱۱ هزار دانشجو و ۴۶۰ هیات علمی با ۱۴ دانشکده در دانشگاه رازی کرمانشاه فعال هستند.

برچسب‌ها دانشگاه رازی سازمان امور دانشجویان دستاوردهای دفاعی کرمانشاه هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه رازی سازمان امور دانشجویان دستاوردهای دفاعی دانشگاه رازی سازمان امور دانشجویان دستاوردهای دفاعی کرمانشاه هفته بسیج دانشگاه رازی کرمانشاه برنامه ریزی کسب علم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست

سیامک یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه ژیمناستیک ایران برای نخستین بار توانست سهمیه المپیک را کسب کند، اظهار کرد: اتفاقی تاریخی رخ داده و ژیمناستیک ایران توانست به المپیک راه یابد. در این راه عوامل فدراسیون و در رأس آن سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون با برنامه‌ریزی خوب و اجرای دقیق به ژیمناست مستعد کشورمان کمک کردند تا او بتواند ژیمناستیک کشورمان را برای اولین بار المپیکی کند.

وی ادامه داد: با شناختی از عوامل فدراسیون دارم مطمئناً برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای الفتی خواهند شد تا در مسابقات المپیک نتایج قابل قبولی بگیرد. ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست و اگر الفتی خوب تمرین کند و از نظر روانی در وضعیت مناسبی باشد با تمرکز بالای خود می‌تواند شانس کسب مدال داشته باشد و بر روی سکو برود تا به کاروان ورزشی ایران کمک کند.  

ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست

کارشناس ژیمناستیک درباره اینکه الفتی در جام جهانی قطر یکی از اجرا‌های خود را از دست داد، عنوان کرد: پیش از مسابقات الفتی کاملاً آماده بود و دلیل اینکه در اجرای اول موفق نبود را به دلیل اینکه در قطر نبودم نمی‌دانم. ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست و قهرمانان المپیک هم پیش آمده در اجراهای خود به خاطر از دست دادن لحظه‌ای تمرکز بر زمین افتادند. همه ورزشکاران استرس دارند به خصوص آنهایی که در بالاترین سطح رقابت می‌کنند. الفتی پیش از این عملکرد بسیار خوبی در مسابقات قبلی ثبت کرده بود که با وجود آنکه نتوانست اجرای مدنظرش را در قطر داشته باشد موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

راه افزایش نمایندگان در المپیک

وی در مورد اینکه ژیمناستیک ایران چگونه می‌تواند سهمیه‌های خود را در المپیک افزایش دهد، عنوان کرد: در اوایل ریاست زهرا اینچه درگاهی بر فدراسیون ژیمناستیک او گفته بود به شکلی برنامه‌ریزی کنیم تا در المپیک پاریس دو نماینده داشته باشیم. این برنامه‌ریزی به ثمر نشسته و در المپیک پاریس یک ژیمناست و یک داور داریم. مطمئناً برای آنکه نمایندگان بیشتری در المپیک بعدی داشته باشیم باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. با توجه بیشتر به ورزش مدال‌آور ژیمناستیک این توانایی را داریم تا در ادوار بعدی المپیک و بازی‌های آسیایی با نمایندگان بیشتری که داریم برای کسب مدال راهی مسابقات شویم.

از کسب مدال الفتی ناامید نیستم

یوسفی در خصوص اینکه الفتی چگونه می‌تواند همانند المپیک آسیایی هانگژو در المپیک پاریس هم مدال‌آوری کند، تأکید کرد: آوردگاه المپیک به شکلی است که تمامی ورزشکاران برای کسب مدال می‌آیند و الفتی هم از این قاعده مستثنی نیست. همدلی و همراهی جامعه ژیمناستیک به الفتی روحیه بالاتری می‌دهد و آمادگی ذهنی کامل به میدان برود. به یاد داشته باشیم المپیک آوردگاه قهرمانان تمامی رشته‌هاست و نخبگان هر رشته ورزشی راهی مسابقات می‌شوند. برای کسب مدال الفتی ناامید نیستیم ولی نباید بار روانی منفی ایجاد کنیم. کسب مدال برای او و ژیمناستیک ایران دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • نقش دکتر داودی در پایه ریزی اقتصاد اسلامی
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب از استان کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری
  • سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است