Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی صبح دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با قدردانی از تلاش مجموعه کادر بهداشت و درمان و اعضای ستاد پیشگیری از بیماری کرونا اظهار داشت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به واکسیناسیون پرسنل اقدام کنند.

فرماندار شهرستان بوشهر ضمن تبریک هفته بسیج به عموم بسیجیان شهرستان، فلسفه بسیج را نماد عزت و سربلندی و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران اسامی هیچ‌گاه سلحشوری‌های بسیج در دوران جنگ تحمیلی را فراموش نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات مردم در ادارات بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم اصلی ترین رویکرد دستگاه‌های اجرایی در شهرستان باید باشد.

فرماندار شهرستان بوشهر با تاکید بر وجود برنامه ریزی در تمامی حوزه‌ها گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای نیل به اهداف و چشم انداز مشخص شده باید برنامه ریزی داشته باشند.

کد خبر 5357638

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر هفته بسیج مطالبات مردمی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل شهرستان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی