Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@21:40:29 GMT

نقض گسترده آتش بس در «الحدیده» طی ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۳۵۲۸

نقض گسترده آتش بس در «الحدیده» طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که ائتلاف متجاوز سعودی همچنان به نقض آتش‌بس استان «الحدیده» به صورت گسترده ادامه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، عربستان سعودی و ائتلاف تحت سرکردگی آن در یمن همچنان به نقض گسترده آتش بس در استان الحدیده ادامه می‌دهند و تاکنون کوچک‌ترین پایبندی به این آتش بس نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی ۲۴ ساعت گذشته سعودی‌ها ۳۹۹ مرتبه آتش‌بس الحدیده را نقض کرده‌اند.

افزون بر استان الحدیده در دیگر استان‌ها نیز سعودی‌ها به حملات خود ادامه می‌دهند و در آخرین مورد نیز چندین مرتبه استان‌های «صعده» و «مأرب» را هدف سنگین‌ترین حملات هوایی قرار دادند.

گفتنی است، از زمان برقراری آتش‌بس الحدیده در چارچوب توافق «استکهلم»، عربستان سعودی هیچ پایبندی به این آتش‌بس نداشته است. علیرغم اعتراضات گسترده یمنی‌ها به عدم پایبندی ریاض به آتش‌بس الحدیده اما سازمان ملل تاکنون هیچ اقدامی را برای متوقف ساختن تجاوزگری‌های سعودی انجام نداده است.

کد خبر 5357643 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی جنگ 2015 یمن ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین روسیه جنبش حماس افغانستان ایران عربستان سعودی انگلیس ترکیه ارمنستان جو بایدن لبنان آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج گسترده سکه در مرکز مبادله آغاز شد

به‬ گزارش‬ خبرگزاری‬ مهر، ‬ طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، بر اساس شیوه‏ نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران ۱۰ اسفند ۱۴۰۲، امروز ۲۷ فروردین دهمین جلسه حراج سکه طلا برگزار می‌شود.‬ این حراج از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و موضوع آن حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته‌بندی است.

حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعاً پنج قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان پنج قطعه ربع سکه یا پنج قطعه نیم سکه یا پنج قطعه تمام سکه یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد و جمع هر سه باهم نباید بیش از پنج قطعه باشد.

شروع جلسه حراج رأس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ همان روز ادامه دارد و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می‌شود.

قابل توجه است که واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده شخص متقاضی است.

شایان ذکر است؛ فرآیند استرداد وجه کیف پول، برای واریز از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز درخواست انجام می‌پذیرد و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود.

متقاضیان جهت دریافت سکه، به جدول زمانی منتشر شده در تارنمای رسمی مرکز مبادله توجه داشته باشند.

در پایان خاطر نشان می‌شود، متقاضیان شرکت در حراج‌های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می‌توانند طی هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

کد خبر 6078888 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوای همدان
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • ریزش بیت‌ کوین ادامه دارد؟
  • آغاز حراج گسترده سکه در مرکز مبادله
  • حراج گسترده سکه در مرکز مبادله آغاز شد
  • ریزش بیت کوین ادامه دارد؟
  • بازار رمزارزها / ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
  • صهیونیست‌ها به حمله‌های خود علیه غزه ادامه می‌دهند
  • ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
  • پروژه پر سروصدای «نئوم» عربستان سعودی آب رفت!