Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ویژه برنامه «اینجا همه عاشقند» به مناسبت هفته بسیج از رادیو صبا به صورت مستند تفکر و فرهنگ بسیجی در میان جهادگران را مرور می کند.

جهادگران، رز‌مندگانی که شهر و دیار و زندگی و برنامه ها ی خود را برای مدتی رها کرده و خالصانه و عاشقانه به منطقه‌ای دور و محروم می روند و در خط مقدم مناطق مستضعف می جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان این مرز و بوم هر کدام در جبهه ای می جنگند ، برخی خط‌‌ ‌شکنان آتش به اختیار برای حفظ ارزش‌ها  و دفاع از حریم و حرم کمر همت می بندند و خانواده و تمام تعلقات را رها کرده و صدها کیلومتر آن طرف تر سلاح جنگ به دست می‌گیرند و افتخار می‌آفرینند و عده ای از جوانان با الهام از همان مکتب فکری در داخل مرز ها برای رفع محرومیت وکمک به مردم ‌مستضعف و محروم در جبهه‌های جنگ اقتصادی و فرهنگی می جنگند.

ویژه برنامه «ایجا همه عاشقند» با بخش آیتم های مستند از فعالیت های جهادگران  بسیجی در حوزه های مختلف از کمک رسانی در بیمارستان در دوران کرونا تا خدمات عمرانی به گرامیداشت هفته بسیج می پردازد.

آتوسا برهانی نژاد تهیه این برنامه گفت: «اینجا همه عاشقند»  به صورت مستند روایتگرعشق جهادگرانی می شود که شهر و دیار و زندگی و برنامه ها ی خود را برای مدتی رها کرده و خالصانه و عاشقانه به منطقه‌ای دور و محروم با هزینه‌های شخصی می‌روند با تمام توان و بضاعت خود مشغول خدمت رسانی و عمران و آبادانی و آموزش‌های علمی،فرهنگی و مذهبی به هر شکلی که امکان داشته باشد می‌شوند.

این برنامه در با پخش گفتگو های مستند از جهادگران عشق و علاقه آنها را به تصویر می کشد،  هنگامی که از این سفر ‌جهادی برمی‌گردند و دلتنگ منطقه و مردم با صفا‌یش می شوند و گویی از زیارت آمده‌اند و حال و هوای معنوی خاصی آنها را فرا گرفته است.

وی افزود: در این برنامه در 15 دقیقه فعالیت های جهادگران در حوزه های مختلفت از پرستاری بیماران کرونایی تا فعالیت های عمرانی در مناطق جنگ زده را برای مخاطبان گزارش می کند.

«اینجا همه عاشقند» به مناسبت هفته بیسج از روز جمعه 29 آبان به مدت یک هفته  هر روز ساعت  14:30 به نویسندگی نسیم صباغان و گویندگی محمدرضا قملبر راهی آنتن صبا می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • گرامیداشت روز معلم
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران