Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:19:16 GMT

مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۴۰۶۰

مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان

اولین روز از مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان 2021 با مشخص شدن فینالیست‌های کاتا و دو وزن اول کومیته به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان، از امروز آغاز و تا 4 آذر ماه ادامه خواهد داشت.  

روز اول این مسابقات با حضور 186 ورزشکار از 9 کشور در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران پیگیری شد و نفرات راه یافته به فینال و ورزشکارانی که عنوان سوم را کسب کردند به شرح زیر است:

 

در کاتا انفرادی بانوان: تتیانا خیل از اوکراین و مژده مردانی از ایران به فینال مسابقات راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاترینا مازلو از اوکراین و ایرینا کریووا از روسیه عنوان سوم این مسابقات را کسب کردند.

 

در کومیته وزن‌ منفی 50 کیلوگرم بانوان: حکیمه زکی‌زاده از ایران و الگا اوربوتیت از روسیه به فینال مسابقات راه پیدا کردند. ماریانا هوبانوا از اوکراین و ایرینا ژمرووا از روسیه نیز صاحب مدال برنز شدند.

 

کومیته وزن منفی 55 کیلوگرم بانوان: کاترینا مازلو از اوکراین و ویتا ماخنو از اوکراین به فینال مسابقات راه پیدا کردند‌. زینب حسن‌پور از ایران و آنا شاراندوا از روسیه نیز عنوان سوم این مسابات را کسب کردند.

 

کاتا انفرادی آقایان: صبری کروقلو از ترکیه و اولکصاندر چرنیاف از اوکراین راهی فینال این مسابقات شدند و فونگساتون فانتیب از تایلند و مصطفی حسن پور از ایران صاحب مدال برنز شدند.

 

کومیته وزن منفی 60 کیلوگرم آقایان: تیگران کولیان از روسیه و ویا چسلاف نوویکوف از اوکراین راهی فینال این مسابقات شدند. محمد شایان از ایران و رومن دنپریکوف از روسیه صاحب مدال برنز شدند.

 

کومیته وزن منفی 67 کیلوگرم: بوراک مرت از ترکیه و یوری هایدوچنکو از اوکراین فینالیست های این وزن شدند. میلاد صادق زاده از ایران و ماکسیم ولنوک از اوکراین مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.

 

فردا و در دومین روز مسابقات، از ساعت 10 مسابقات کومیته وزن منفی 61، منفی 68 و مثبت 68 کیلوگرم بانوان شروع می شود و از ساعت 16 مسابقات کومیته وزن منفی 75، منفی 84 و مثبت 84 کیلوگرم آقایان آغاز خواهد شد.

کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته کومیته وزن منفی کسب کردند مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمود نعمتی کاراته کای تیم استقلال قم در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در روز سوم رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با غلبه بر همه حریفان به بازی پایانی راه یافت.

وی در فینال برابر مهدی شه‌گل از استان همدانی تن به شکست داد و به مدال نقره بسنده کرد.

پیش از این مرتضی نعمتی دیگر کاراته کای تیم استقلال قم در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم صاحب نشان طلا شده بود.

مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی در رده های سنی مختلف به میزبانی همدان در حال پیگیریست.

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!