Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این رقابت‌ها با حضور ۱۸۶ ورزشکار از هفت کشور ترکیه، مالزی، یونان، اوکراین، ایران، روسیه و تایلند در سالن هندبال فدراسیون هندبال آغاز شد و در بخش کاتای انفرادی زنان مژده مردانی به همراه ورزشکاری از اوکراین به فینال راه یافت و ورزشکارانی از اوکراین و روسیه عنوان سوم را به دست آوردند.

کاتا انفرادی مردان هم با صعود مصطفی حسن‌پور از ایران و ورزشکار روسیه به فینال پیگیری شد و کاتاکاران ترکیه و اوکراین مدال برنز را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کومیته وزن‌ منفی ۵۰ کیلوگرم زنان، حکیمه زکی‌زاده از ایران و ورزشکار روسیه به فینال راه یافتند و ورزشکاران اوکراین و روسیه مدال برنز را کسب کردند. در کومیته وزن منفی ۵۵ کیلوگرم زنان نیز ۲ ورزشکار اوکراینی به فینال راه یافتند و  زینب حسن‌پور از ایران به همراه ورزشکار روسیه مدال برنز را کسب کردند.

کومیته وزن منفی ۶۰ کیلوگرم مردان با صعود ورزشکاران روسیه و اوکراین به فینال پیگیری شد  و محمد شایان از ایران و ورزشکار روسیه صاحب مدال برنز شدند. در کومیته وزن منفی ۶۷ کیلوگرم مردان نیز کاراته‌کاران ترکیه و اوکراین فینالیست شدند و میلاد صادق‌زاده از ایران و ورزشکار اوکراین به مدال برنز رسیدند.

این رقابت‌ها امروز در بخش کومیته زنان در وزن‌های منفی ۶۱، منفی ۶۸ و مثبت ۶۸ کیلوگرم برگزار و از ساعت ۱۶ مسابقات کومیته وزن منهای ۷۵، منهای ۸۴ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود.

فردا (سه‌شنبه) و در دومین روز رقابت‌ها و در ۲ نوبت صبح و عصر، کومیته وزن منهای ۶۱، منهای ۶۸ و به اضافه ۶۸ کیلوگرم در بخش زنان و کومیته وزن منهای ۷۵، منهای ۸۴ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم مردان دنبال می‌شود.

این رقابت‌ها تا چهارم آذر ادامه داد.

منبع: الف

کلیدواژه: ایران و ورزشکار ورزشکار روسیه کیلوگرم مردان کومیته وزن مدال برنز رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ سازی تیم دونفره زنان قایقرانی با کسب سومین سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگارمهر، در سومین و آخرین روز از رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در چونگجوی کره جنوبی تیم دو نفره زنان کشورمان متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی موفق شدند یک سهمیه تاریخی را برای ایران بدست بیاورند.

تیم دونفره قایقرانی روئینگ زنان ایران با ترکیب مهسا جاور و زینب نوروزی در فینال A رویینگ دونفره سبک وزن ضمن کسب مدال نقره قهرمانی آسیا، دومین سهمیه این رشته و سومین سهمیه قایقرانی کشورمان را کسب کردند.

در این ماده نمایندگان سنگاپور، فیلیپین، ازبکستان، ژاپن، ایران و ویتنام به رقابت پرداختند. دراین ماده دو قایق نخست صاحب سهمیه حضور در بازیهای المپیک پاریس شدند.

کسب این سهمیه دو نفره تاریخی به عنوان یک رشته تیمی برای ایران بسیار با ارزش است. .

پیش از این صبح امروز، فاطمه مجلل در ماده تک نفره روئینگ اولین سهمیه قایقرانی را برای کشورمان بدست آورد. در دیگر رقابت های قایقرانی در بخش آّبهای آرام که در همزمان در کشور ژاپن در جریان است نبی رضایی در ماده کانوی تک نفره هزار متر مردان سهمیه الپیک را برای کشورمان بدست آورد.

مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپبک پاریس در چونگجو کره جنوبی با کسب دو سهمیه برای ایران به پایان رسید.

کد خبر 6083911

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک
  • تاریخ سازی تیم دونفره زنان قایقرانی با کسب سومین سهمیه المپیک
  • قهرمانی تیم ملوان ایران در ۲۰۰ متر آزاد