Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه‌برنامه «هنر بسیجی» به مناسبت هفته بسیج روی آنتن رادیو نمایش رفت.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این برنامه به مناسبت هفته بسیج هر روز از ساعت ۱۱:۱۵ به مدت 15 دقیقه از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود. گفتگو با هنرمندان بسیجی در تهران و شهرستان‌ها و حوزه فعالیت‌های هنری آن‌ها و آخرین اخبار و اطلاعات از فعالیت هنرمندان بسیجی در سطح کشور، موضوع این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هنر بسیجی» با اجرای مصطفی محمودی پخش می‌شود و نویسنده و تهیه‌کننده این برنامه نیز مائده ماهر است.

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رادیو نمایش هفته بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد

آیین رژه روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، اعضای شورای تامین و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مردم و خانواده‌های شهدا در میدان ارتش اردبیل برگزار شد.

در این آیین نیروهای مسلح مستقر در اردبیل به مناسبت بزرگداشت روز ارتش با برگزاری مراسم رژه توان دفاعی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

نواختن مارش نظامی توسط رزم نوازان نیروهای مسلح و رژه یگان‌های منتخب نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه و تمثال مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های این آیین بود.

نیروهای مسلح مستقر در دیگر شهرستان‌های استان اردبیل نیز به مناسبت بزرگداشت روز ارتش با برگزاری مراسم رژه توان دفاعی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • فارس به استقبال یادروز سعدی می‌رود
  • فارس به استقبال یادروز سعدی شیرین‌سخن می‌رود
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • برنامه «سرزمین من» از رادیو فرهنگ