Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:25:33 GMT

بیانیه ارتش به مناسبت هفته بسیج

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۴۵۴۸

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج  بیانیه‌ای صادر کرد و این هفته را به بسیجیان سراسر کشور تبریک گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
پنجم آذر که با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز بسیج نام‌گذاری شده منشاء شکل گیری، ترویج و تعمیق فرهنگ بسیجی و یادآور مجاهدت و ایثار زنان و مردانی است که برای پاسداشت ارزش‌های اسلام عزیز و دفاع از ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، اعتقادی، سازندگی و دیگر عرصه ها  با تمام وجود وارد میدان مبارزه و جهاد شدند و فرهنگی ناب و ماندگار از اخلاص و فداکاری را به تصویر کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز ارزشمند نماد شکل‌گیری شجره طیبه‌ای است که بر مبنای بصیرت انقلابی، اخلاص و ایثار بنا شده و مرور کارنامه پرافتخار بسیج در اتفاقات مهم و جریان‌ساز ایران اسلامی نشان می‌دهد که نگاه ژرف و دوراندیش معمار کبیر انقلاب (ره) برای تشکیل این نهاد انقلابی و معنوی باعث شده تا انقلاب به پشتوانه این تفکر عظیم در مقابل همه توطئه‌ها و تفکرات شوم دشمنان ایستادگی کند و این نهاد مقدس همواره به عنوان بازویی توانمند برای ولایت فقیه و نظام مقدس‌مان در دفاع از ارزش‌های اسلام عزیز باشد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن پاسداشت و تبریک هفته بسیج به بسیجیان کشور عزیزمان، یاد و خاطره شهیدان والامقام بسیج را گرامی داشته و اعلام می‌دارد که با همراهی سایر نیروهای مسلح و تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) آماده دفاع از تمامیت ارضی و منافع ایران اسلامی و جانفشانی در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران هفته بسیج روز بسیج مستضعفین جمهوری اسلامی ایران هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل احمدی‌مقدم» رییس دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی قهرمان، ضمن تبریک این روز به تمامی همکاران ارتشی دانشگاه به ویژه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و نهم فروردین ماه، یادآور حماسه ماندگار جان برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیروهای مسلح، شجاعانه در برابر دشمنان پلید و قسم خورده این سرزمین، برگ‌های زرینی را در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس رقم زدند و مفتخر به دریافت عناوین غرورآفرین و ارزشمند «ارتش حزب اللّه» و «ارتش متدین» از سوی فرمانده معظّم کل قوا (مدظله‌العالی) گردیدند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه میهمانی خدا و تبریک عید سعید فطر، ۲۹ فروردین، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را به کارکنان ولایتمدار، دلاور و جان بر کف نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی ایران شاغل در دانشگاه عالی دفاع ملی تبریک و تهنیت عرض نموده، سربلندی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

کد خبر 6081133 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • رژه روز ارتش در قزوین + تصاویر
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران