Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه اعتراضات به حضور اشغالگران آمریکایی در سوریه، ساکنان یک روستا به نظامیان آمریکایی اجازه عبور از روستای خود را ندادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ساکنان روستای «حامو» در حومه جنوب قامشلی امروز  به ستون نظامیان آمریکایی اجازه عبور ندادند و آنها را از منطقه بیرون کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ساکنان روستای «تل احمد» در پانزدهم ماه جاری میلادی با کمک ارتش سوریه مانع از عبور نظامیان آمریکایی از نزدیکی این روستا شدند و آنها را مجبور به بازگشت کرده بودند.

طی چندماه گذشته پایگاه‌های آمریکایی در میدان نفتی عمر و گازی کونیکو در حومه شرقی دیرالزور نیز هدف موشکی و راکتی قرار گرفته است.

نیروهای اشغالگر آمریکایی با همکاری شبه نظامیان کُرد سوریه موسوم به «قسد» کنترل بیشتر میدان‌های نفتی در منطقه جزیره سوریه را برای سرقت آن به عهده دارند و در ماه‌های اخیر هزاران کامیون حامل سلاح، تجهیزات نظامی و لجستیکی وارد مناطق نفتی سوریه شده‌اند.

نظامیان وابسته به ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا در ادامه سرقت نفت سوریه و محاصره مردم این کشور، در حال تقویت نیروهای خود در شرق سوریه هستند.

منابع خبری 12 مردادماه 99 به نقل از «مظلوم عبدی» فرمانده شبه‌نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) اعلام کردند که این گروه با یک شرکت نفتی آمریکایی قرارداد نفتی بسته است.

وزارت امور خارجه سوریه نیز 12 مرداد ماه 99 توافق امضا شده میان نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) با یک شرکت نفتی آمریکایی را سرقت نفت سوریه خواند و تاکید کرد که این توافق باطل و غیرقانونی است.

نیروهای دموکراتیک سوریه شبه‌نظامیان کرد وابسته به نظامیان آمریکایی هستند که در شرق و شمال شرق سوریه حضور دارند.

دولت سوریه بارها تأکید کرده است که این شبه‌نظامیان و آمریکایی‌ها در شرق و شمال شرق سوریه هدفی جز غارت نفت ندارند و به حضور غیرقانونی آنان پایان خواهد داد.

گشت‌زنی نظامیان روسیه در خطوط مرزی مناطق تحت کنترل آمریکا در خاک سوریهمناطق تحت اشغال قطعا به آغوش سوریه بازخواهد گشت/ گفتگو با بثینه شعبان مشاور بشار اسدادعای نیویورک تایمز درباره حمله ماه گذشته به پایگاه آمریکا در سوریهمشاور بشار اسد: اوضاع به نفع سوریه استهشدار درباره توطئه جدید آمریکا ضد مقاومت با انتقال تجهیزات جنگی از سوریه به عراق

با شکست گروه تروریستی داعش به عنوان بازوی آمریکا در سوریه در آذر ماه سال 1396، نیروهای آمریکایی مستقیما جایگزین این گروهک شدند و دقیقا از همان زمان نیز به جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت سوریه و ادامه کشتار مردم این کشور کردند.

طی سال‌های اخیر آمریکا در منطقه غرب آسیا به ویژه در سوریه بلای جان مردم و سارق منابع نفتی آن‌ها شده است، اقدامی که پیش از این گروهک تروریستی داعش انجام داده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات سوریه نظامیان آمریکایی آخرین تحولات سوریه نظامیان آمریکایی نظامیان آمریکایی شبه نظامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان آران و بیدگل در گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش مستقر در این شهرستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را به عنوان تکلیف مشخص کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به مقایسه ارتش قبل و بعد از انقلاب اسلامی در ایران افزود: امروز به پشتوانه نیرو‌های مسلح به قدرت نظامی دست یافتیم، که هیچ نیروی خارجی توان جسارت به تمامیت ارضی کشور را ندارد.
وی به عملیات غرورآفرین وعده صادق به همت نیروی هوافضای سپاه و با هم افزایی نیرو‌های مسلح برای برهم زدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کردو افزود: اجرای این عملیات خرسندی مظلومان جهان و ملت ایران را به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا
  • فرود مشکوک بالگرد‌های آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • درخواست آمریکا از ایران: اجازه بدهید اسرائیل «یک حمله نمادین» انجام دهد + سند
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • کرملین خروج صلحبانان روسیه از قره‌باغ را تایید کرد
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • یورونیوز: آمریکا نمی‌تواند تحریم‌های نفتی ایران را تشدید کند