Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا‌ به نقل از خبرگزاری رویترز، نتایج مربوط به نظرسنجی از رای‌دهندگان شرکت‌کننده در انتخابات ریاست جمهوری بلغارستان نشان می‌دهد که «رومن رادف»، رئیس‌جمهور بلغارستان با برتری چشمگیری در این انتخابات پیروز شده است.

رادف ۵۸ ساله طبق نتایج نظرسنجی‌های اخذ شده از رای‌دهندگان به هنگام خروج از حوزه‌های رای‌گیری که در عین حال حاکی از ثبت یک رکورد جدید در شرکت کم رای دهندگان واجد شرایط بود، توانسته در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با نتیجه ۶۶ درصد بر رقیبش «آنتاستاس گرجیکوف» که ۳۲ درصد رای کسب کرده، پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که رادف در دور نخست این انتخابات که ۱۴ نوامبر برگزار شده بود هم با نتیجه‌ای قاطع پیروز شد اما نتوانست در همان دور کار را تمام کند.

رادف در ضمن خوشحالی از پیروزی‌اش به خبرنگاران گفت: «یک ماه سیاسی بی سابقه با دو نوع انتخابات در حالی به پایان رسید که به وضوح تمایل مردم برای تغییر، در هم شکستن فساد، دزدی و بی قانونی و حذف مافیا از قدرت را برجسته ساخت.»

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بلغارستان رومن رادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد

نماینده کشورمان در وزن ۸۲ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر ژاپن مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، رسول گرمسیری در دیدار فینال با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ شد که با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و نقره گرفت.

گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سیجین یانگ از کره جنوبی روی تشک رفت که با اجرای ماهرانه بارانداز هشت بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت. گرمسیری در نیمه‌نهایی به مصاف با کشتی‌گیر قرقیزستان رفت و در یک کشتی حساس و دیدنی با نتیجه ۷بر۷ پیروز شد و به فینال راه یافت.

کد خبر 745239

دیگر خبرها

  • یونس امامی به سهمیه المپیک رسید
  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد