Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،  سیدمحمود حسینی‌پور صبح امروز در دیدار با اقشار مختلف بسیجی استان مازندران که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از نگاه راهبردی امام راحل برای تشکیل بسیج مستضعفین امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از عمر بابرکت انقلاب برای ما نمایان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بسیج یک سازمان و تشکیلات و یک نهاد نیست بلکه یک تفکر است، امام راحل این تفکر را تشکیل داده است، امروز تفکر امام راحل در تشکیل بسیج عمق استراتژیک استکبار جهانی را هدف قرار داده است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: امام راحل با راهبردی که در تشکیل بسیج داشته، تفکر اسلام را در سطح جهان گسترش داد.

وی اضافه کرد: در جبهه مقاومت تفکر بسیجی در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند در فضای جبهه مقاومت، سردار سلیمانی با بسیج عمومی کشورها در مقابل جریانات تکفیری ایستادگی کردند.

حسینی‌پور خاطر نشان کرد: زمانی تفکر بسیجی در سوریه حاکم شد موفقیت‌ها کسب شده و این روند در دفاع مقدس هم زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرده است.

وی با اعلام اینکه دلیل عدم موفقیت ما در جبهه اقتصادی، عدم استفاده از ظرفیت بسیج است، گفت: جریان لیبرالسیم در جبهه اقتصادی کشور ما نفوذ کرده و اجازه نمی‌دهد که کشور به تعالی برسد، اگر تفکر بسیجی در جبهه اقتصادی حضور پیدا می‌کرد در حال حاضر با چالش اقتصادی مواجه نبودیم، امروز نیازمند هستیم که تفکر بسیجی در حوزه اجرای اقتصادی کشور حاکم شود.

استاندار مازندران ادامه داد: متفکران بسیجی در موضوع اقتصادی امروز با شرایطی که دولت انقلابی ایجاد کرده باید در عرصه اقتصادی حضور پیدا کنند و بنده تردید ندارم که پیشرفت‌های اقتصادی را در کشور شاهد باشیم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در مقابل جنگ خانمان‌سوز اقتصادی، الگو اقتصاد مقاومتی قرار دادند،عده‌ای در کشور هشت سال کشور را معطل میز مذاکرات کرده است، بسیج معطل این موضوع نمی‌ماند و با تفکر ایستادگی و مقاومت در زمینه توسعه کشور گام بر می‌دارند.

این مسئول ادامه داد: جوانان نخبه استان مازندران در عرصه انقلاب، دفاع مقدس، جبهه مقاومت پیشرو هستند و در بخش اقتصاد مقاومتی هم بسیج با ورود خود صحنه را به نفع مردم تغییر می‌دهد.

استاندار مازندران یادآور شد: استان مازندران ظرفیت‌های بزرگی در اختیار دارد و از حضور افرادی که نگاه بسیجی دارند مازندران را از بن‌بست اقتصادی و معیشتی نجات دهیم.

وی ادامه داد: بنده دست همه افرادی که دغدغه توسعه مازندران را می‌فشارم و حتما از ظرفیت این افراد برای توسعه استان استفاده می‌کنم با شکستن حصار مدیریتی در استان راه نخبگان بسیجی را به عرصه مدیریتی باز می‌کنیم و از تفکر همه جوانان بسیجی استفاده می‌کنم و به مردم مازندران قول می‌دهم که با ورود نخبگان به عرصه‌های مختلف مشکلات استان حل و فصل می‌شود.

حسینی‌پور، اضافه کرد: نشست‌های تخصصی مدیران اجرایی را با بسیجیان پیگیری می‌کنم، بسیجیان مسائل اساسی را در اختیار مسؤولان قرار دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار مازندران هفته بسیج تفکر بسیجی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است

به گزارش جماران؛ علی ربیعی نوشت: جریان پرقدرتی سالهاست که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده و در عمل صرفا استراتژی «بقا» را دنبال می‌کند.

انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه و تصمیماتی شبیه به این، متاثر از این نوع تفکر است.

 اساسا آنچه جایگاهی در تفکر این جریان ندارد، تن‌دادن به الزامات توسعه از سیاست خارجی تا سیاست اجتماعی حتی تعیین روز تعطیل است.

 

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است