Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، اهالی روستای «حامو» در حومه جنوبی قامشلی، مانع ورود کاروان خودروهای نظامی نیروهای اشغالگر آمریکایی در نزدیکی این روستا شدند و آن‌ را مجبور به عقب‌ نشینی کردند.

خبرنگار «سانا» در «الحسکه» به نقل از منابع محلی اعلام کرد که ساکنان روستای حامو در حومه جنوبی قامشلی مانع عبور یک کاروان متشکل از 3 خودروی زرهی نیروهای اشغالگر آمریکایی و یک خودروی شبه نظامیان کرد سوریه مورد حمایت واشنگتن (قسد) را گرفته و به با پرتاب سنگ به سوی آنها در نهایت نظامیان آمریکایی و وابستگانشان مجبور به عقب نشینی از این روستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شکست گروه تروریستی «داعش» به عنوان بازوی آمریکا در سوریه در آذر ماه سال ۱۳۹۶، تروریست های آمریکایی مستقیما جایگزین این گروهک شدند و دقیقا از همان زمان نیز به جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت سوریه و ادامه کشتار مردم این کشور کردند.

طی سال های اخیر آمریکا در منطقه غرب آسیا به ویژه در سوریه بلای جان مردم و سارق منابع نفتی آن‌ها شده است؛ اقدامی که پیش از این گروهک تروریستی داعش انجام داده است.

در دو سال گذشته آمریکا با اعزام نیرو و تجهیزات بیشتر حضور خود را در مناطق نفت خیز سوریه بیشتر کرده، حضوری که منجر به افزایش سرقت نفت مردم این کشور شده است.

«نیروهای دمکراتیک کردستان سوریه» (قسد) شبه‌نظامیان وابسته به نظامیان تروریست آمریکایی هستند که در شرق و شمال شرق سوریه حضور دارند.

دولت سوریه بارها تاکید کرده است که این شبه‌نظامیان و عناصر تروریست آمریکا در شرق و شمال شرق سوریه هدفی جز غارت نفت ندارند و به حضور غیر قانونی آنان پایان خواهد داد.

برچسب‌ها منطقه امن شمال سوریه گروه تروریستی داعش سوریه ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منطقه امن شمال سوریه گروه تروریستی داعش سوریه منطقه امن شمال سوریه گروه تروریستی داعش سوریه ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد

ستاد عملیات مشترک عراق از هلاکت یک سرکرده گروهک داعش طی عملیات ویژه در مرز عراق و سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، ستاد عملیات مشترک عراق امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که نیروهای امنیتی و نظامی این کشور طی عملیات ویژه‌ای توانستند «سمیر خضر شریف النمراوی» مسئول عملیات انتقال تروریست‌ها و سلاح و مواد منفجره و مهمات میان عراق و سوریه را به هلاکت برسانند.
در این بیانیه آمده است: «النمراوی یکی از سران تروریستی است دستش به خون بسیاری از مردم بی گناه آلوده است».
فرماندهی عملیات مشترک عراق هفته گذشته سومین مرحله از عملیات «وعد الحق» را به منظور تعقیب و پاکسازی بقایای گروه تروریستی «داعش» آغاز کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • پشت پرده تجاوز هوایی ناکام آمریکا به دیرالزور/ جنگ ویلایی تازه شروع شده است!
  • بهره‌مندی ۱۳ هزار نفر از اهالی روستاهای کردستان از آب سالم
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • جزئیات حملات آمریکایی‌ها به مناطق مسکونی در غرب استان دیرالزور + نقشه میدانی و عکس
  • پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟