Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در نشست شورای آموزش و پرورش استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: به نظر ما همه مردم ایران بسیجی هستند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، هر آن کس که دل در گرو این نظام و انقلاب داشته باشد بسیجی است.

او افزود: استان یزد تنها استان در کشور هست که با برگزاری کنگره ملی هزار شهید دانش‌آموز، سومین کنگره شهدا را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورشمسی خاطرنشان کرد: رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی هزار شهید دانش‌آموز استان یزد، آیت الله ناصری امام جمعه محترم و رئیس ستاد اجرایی کنگره نیز فاطمی استاندار هستند و برای این کنگره نه کمیته تخصصی در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: در برگزاری کنگره ملی هزار شهید دانش‌آموز از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی استان استفاده می‌شود و در میدان عمل محوریت با دانش‌آموزان است.

آیت‌الله ناصری امام جمعه یزد نیز در این نشست، با بیان اینکه صرف حضور معلمان و فرهنگیان در جبهه روحیه بخش بود، اظهار داشت: در زمان هشت سال دفاع مقدس یزدی‌ها در جبهه چادر‌هایی برای تعلیم و آموزش دانش‌آموزان ایجاد کردند و معلم‌ها در جبهه به دانش‌آموزان درس می‌دادند که این موضوع مورد توجه وزیر آموزش و پرورش قرار گرفت.

امام جمعه یزد افزود: برخی از این دانش‌آموزان شهید ما وصیت‌نامه‌هایی از خودشان به جای گذاشته‌اند که بسیار درس‌آموز و قابل استفاده است و در مواردی دارای نکات عجیبی است.

او بیان کرد: همچنین ما باید به وصیت‌نامه‌های شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز توجه بیشتری داشته باشیم و حتی برخی از آن‌ها را در کتاب‌های درسی استفاده کنیم.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آموزش و پرورش استان یزد کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس