Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@04:36:20 GMT

تشدید بحران در رختکن بایرن مونیخ / کیکر

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۷۱۸۰

بایرن مونیخ برای کاهش دستمزد بازیکنان خود هیچگونه منع قانونی ندارد

مدیران بایرن مونیخ به تازگی تصمیم گرفتند که با بازیکنانی که در مقابل واکسن زدن مقاومت می کنند، برخورد کنند و در صورت قرنطینه شدن آن ها، بازیکنان در طول زمان غیبتشان پولی دریافت نخواهند کرد. حال آنها سعی دارند که 5 یاغی که عبارتند از یوسوا کیمیش، سرژ گنابری، جمال موسیالا، اریک ماکسیم چوپوموتینگ و میکائیل کویزانس را در مورد واکسینه شدن قانع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواشی به وجود آمده دور و اطراف اف سی هالیوود گویا فراتر از حد انتظار بوده است و تبدیل به یک  بحران شده است و باعث به وجود آمدن دو دستگی در رختکن این باشگاه شده است.

 به گزارش طرفداری به نقل از کیکر، برخی از بازیکنان واکسینه نشده از اینکه تصمیم باشگاه مبنی بر کاهش دستمزدشان به صورت علنی افشا شده است، عصبانی هستند. بازیکنان امیدوار بودند که حمایت بیشتری در بین مردم داشته باشند اما نظر سنجی سایت های مختلف این را نشان نمی دهد. پیرو حواشی ایجاد شده پیرامون این 5 بازیکن و حمایت اعضای دیگر تیم از تصمیم مدیران، اتحاد تیمی در رختکن بایرن مونیخ به دلیل تصمیم باشگاه مبنی بر قطع حقوق بازیکنان واکسن نزده در قرنطینه در حال از بین رفتن است.
همچنین یک وکیل مشهور ورزشی در گفت و گو با کیکر در مورد وضعیت این بازیکنان توضیح می دهد:

اگر فردی به این ویروس مبتلا شود، باشگاه حقی برای کاهش حقوق آن بازیکن ندارد، پس برای نیکولاس زوله در بایرن مشکلی وجود ندارد. اما اوضاع برای یوسوا کیمیش، سرژ گنابری، جمال موسیالا، اریک ماکسیم چوپوموتینگ و میکائیل کویزانس متفاوت است. این بازیکنان سالم هستند و تنها به دلیل واکسن نزدن و ارتباط با فرد درگیر کرونا باید قرنطینه شوند. بنابراین اقدام مدیران بایرن مونیخ کاملا قانونی است. 

 گفتنی است که اگر این بازیکنان واکسن زده بودند، به دلیل ارتباط با فرد مبتلا شده به ویروس کرونا، تنها لازم بود که پنج روز متوالی تست کرونا بدهند.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! استقبال پوچتینو و تن هاخ از پیوستن به منچستریونایتد در پایان فصل واکنش نامزد متئو گابیا به توهین هواداران میلان تاریخ سازی فیروزجا با گذر از رکورد کارلسن؛ صعود علیرضا به رده دوم جهان گل زیبای مهدی قائدی به النصر (شباب الاهلی - النصر)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها