Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی دوشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: حوالی ساعت یک بامداد اولین روز از آذرماه ۱۴۰۰ از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل ۵ نفر (۳۵ تا ۶۰ ساله) در خیابان عدالت شیراز به ماموران پلیس اعلام شد و نیروهای انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند قاتل که داماد خانواده بوده با اسلحه کلاشنیکف ۵ نفر از بستگان درجه یک همسرش شامل ۲ برادر زن، همسر، دختر و پسر برادر همسرش را کشته و با گروگان گرفتن دو نفر از بستگان مقتولین سریعا متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد:ماموران پلیس اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری شروع و با تحقیقات فنی و تخصصی محل اختفای قاتل را در همان حوالی شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند که قاتل به محض مشاهده پلیس با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

حبیبی با بیان اینکه پس از حدود یک ساعت درگیری، قاتل بدون توجه به دستور پلیس همچنان اقدام به تیراندازی می‌کرد،گفت: ماموران انتظامی در درگیری متقابل موفق شدند هر دو گروگان را صحیح و سالم آزاد کنند و قاتل ۵۵ ساله را از پای درآورند.

جزئیات بیشتری از این موضوع و انگیزه قاتل مشخص نشده است.

برچسب‌ها درگیری فرماندهی نیروی انتظامی فارس اراذل و اوباش شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: درگیری فرماندهی نیروی انتظامی فارس اراذل و اوباش درگیری فرماندهی نیروی انتظامی فارس اراذل و اوباش شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد

 هفته گذشته خبری در خصوص تخریب اموال عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش منطقه خانی آبادنو به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن تیمی از ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند.  

در جریان تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که فردی شرور با سلاح جنگی خود به منظور قدرت نمایی اقدام به تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه کرده و متواری شده است. در همین راستا نیز اقدامات برای دستگیری این فرد انجام و هماهنگی با مقام قضایی انجام شد.  

سرانجام روز گذشته، ماموران به مخفیگاه این فرد شرور رفته و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند. همچنین مخفیگاه این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد نیز کشف و ضبط شد.

متهم دستگیر شده نیز پس از انتقال به مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر قدرت‌نمایی اعتراف کرد. در ادامه نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد