Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسن رضائیان مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: با توجه به قرار گرفتن شهر خواف در نقطه سر به سر تولید و مصرف و همچنین شرایط تنش آبی در تابستان گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته جهت تامین آب شرب پایدار، اقدام به برگزاری مناقصه و جذب پیمانکار جهت اتصال چاه‌های جدیدالحفرخواف به مخازن ذخیره آب شرب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد ریال شامل حفر و تجهیز دو حلقه چاه، اجرای ۴.۲ کیلومتر خط انتقال، اجرای شبکه برق رسانی بطول ۶۰۰ متر و همچنین خرید لوله می باشد.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف ادامه داد: با اجرای پروژه مذکور ۳۰ لیتر بر ثانیه به توان استحصال آب شرب شهر خواف افزوده می شود و در نتیجه آن ضمن جبران کسری آب از شرایط تنش آب در پیک مصرف خارج خواهد شد.

 

انتهای پیام//د.ص.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چاه آب انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند تعیین تکلیف مطالبات معوقه شهرک صنعتی میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه حسین اصغری مدیر امور آب فاضلاب شهرستان میاندوآب با بیان اینکه بدهی‌های معوقه شهرک صنعتی از سال ۱۴۰۰ بلاتکلیف مانده است، اظهار داشت: حجم بدهی‌های شهرک صنعتی نشانگر ناهماهنگی بین اعضا و هیئت امنای این شهرک است و این امر امور آب و فاضلاب را در تامین نقدینگی جهت خدمات رسانی به مشترکین بخصوص شهرک صنعتی با مشکل مواجه می‌سازد.

وی گفت: واحدهای صنعتی که در شهرک صنعتی در حال فعالیت و تولید هستند، بایستی با پرداخت بدهی ها در تداوم خدمات رسانی به آن تلاش نمایند.

 

دیگر خبرها

  • آزمایش پمپاژ چاه آب شرب جدیدالحفر در خوی
  • بررسی روند تعیین تکلیف مطالبات معوقه شهرک صنعتی میاندوآب
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده حنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل کناره می‌گیرد
  • تخریب چند منزل مسکونی کهگیلویه درپی باران شدید
  • خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی در کهگیلویه و بویراحمد