Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:15:49 GMT

کرسی زغالی خانه‌ای را در کاشان به آتش کشید

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۸۰۱۶

کرسی زغالی خانه‌ای را در کاشان به آتش کشید

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی پیراسته پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مجموعه حوادثی که ممکن است با بروز فصل سرما برای شهروندان اتفاق افتد، اظهار کرد: گازگرفتگی و استفاده ناصحیح از لوازم گرمابخش و حوادث بعد از آن از جمله حوادثی است که با بروز فصل سرما بیشتر بروز می‌کند.

وی با بیان اینکه در یک نمونه استفاده ناصحیح از یک کرسی زغالی باعث شد تا یک منزل در کاشان به آتش کشیده شود، ابراز داشت: این حادثه که روز گذشته در بلوار مادر کاشان اتفاق افتاد خوشبختانه مصدوم یا تلفات جانی در پی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان با اشاره به اینکه در این حادثه متأسفانه خسارت‌های مالی بر مالک این منزل وارد شد، تصریح کرد: با بررسی‌های اولیه این احتمال وجود دارد که استفاده از زغال به صورت ناایمن در گرم کردن کرسی باعث بروز این حادثه شده است.

وی با بیان اینکه علت دقیق حادثه توسط کمیته علت‌یابی سازمان آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: علل این حادثه به زودی اعلام می‌شود.

پیراسته تاکید کرد: به شهروندان توصیه اکید می‌کنیم حتماً قبل از برپایی وسایل گرمابخش از ایمنی آن وسایل اطمینان کسب کنند و در مورد وسایل برخی حتماً قبل از خروج از منزل آن وسایل را از برق خارج کنند.

کد خبر 5357912

منبع: مهر

کلیدواژه: حریق اطفای حریق آتش نشانی آتش سوزی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین (فیلم) جلوه معماری اصیل ایران در کوچه دوطبقه کاشان (فیلم) نمایی از طولانی‌ترین پل تاریخی ایران (فیلم)

دیگر خبرها

  • اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران + فیلم
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد