Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از شهرداران مناطق ۲۲ گانه خواست که در بحث انتصاب معاونان خود هماهنگی کامل را با معاونت هماهنگی امور مناطق داشته‌ باشند و در ضمن هرچه سریعتر نسبت به انتصابات اقدام کنند؛ چرا که تاخیر در انتصاب، انعکاس عدم خدمتگزاری به مردم و نارضایتی را به دنبال دارد.

به گزارش ایسنا، حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در دومین جلسه شورای شهرداران مناطق ۲۲ گانه پایتخت که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد، گفت: از ۳۰ آبان تا ۶ آذر به نام هفته بسیج نامگذاری شده که این هفته را تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران افزود: از آنجا که شهرداران مناطق روزهای دوشنبه جلسه ملاقات مردمی را برگزار می کنند، نامه ای را تهیه کردیم تا شهردار تهران به بقیه ارکان و اعضای هیات رئیسه شورا و سایر معاونان و مدیران شهرداری اعلام کنند تا بازدید از مناطق را در روزهای دوشنبه انجام ندهند چرا که این بازدیدها شهرداران را از این ملاقات مردمی باز می دارد و از شما درخواست داریم که  از این معاونین و مدیران بخواهید که روزهای دوشنبه شهرداران مناطق را کمتر درگیر کنند . 

نظری ادامه داد: از شهرداران مناطق ۲۲ گانه می خواهیم در بحث انتصابات معاونان خود هماهنگی کامل را با معاونت هماهنگی امور مناطق داشته‌باشند . 

او افزود: دستورالعمل ابلاغی در این خصوص آماده شده و بعد از امضای شهردار فردا به مناطق ابلاغ می شود. باید زودتر اقدام کنیم چرا که  تاخیر در انتصاب، انعکاس عدم خدمتگزاری به مردم را دارد و نارضایتی ایجاد می کند. گله ها و مشکلات عمومی شهرداران مناطق معرفی معاون برای معاونت اجتماعی و مالی است که در آن  چالش دارند که نیاز به تدبیر شهردار تهران دارند. 

او اضافه کرد: شهرداران مناطق تکریم از خانواده شهدا را در برنامه ها دارند؛ اما موضوعی که در همایش روز گذشته با فرزندان شاهد شهرداری  مطرح شد این بود که آنها گله داشتند که ما تنها زینت المجالس هستیم . ما معتقدیم که آنها چشم و چراغ این ملت هستند اما این کافی نیست و باید مشکلات آنها به معنای واقعی حل شود و شهرداران این اقدامات را انجام دهند تا حل این مشکلات و ایجاد امید باعث اتفاقات امیدوار کننده ای در ذهن و دل آنها شود. 

نظری گفت: بخشنامه تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران نیز  ابلاغ و توجه به آن ضروری است و باید دوستان توجه داشته‌باشند. 

بنا براعلام سایت شهر، رضا محمدی مدیرکل حوزه امور مناطق شهرداری تهران نیز در ادامه گفت: اعتبارات ابلاغی طرح  نگهداشت شهر  ۲۱۰۰ میلیارد است و در حوزه های تخصصی بحث نگهداشت نیز در کل اعتبارات ابلاغی، ۸۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده است . اما درصد پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه های نگهداشت وضعیت خوبی ندارند. مثلا در بحث تعمیر و تعویض تجهیزات ترافیکی سطح مناطق با وجود ۹۴ درصد تامین اعتبار ۲۲ درصد پیشرفت ریالی و ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی را داریم. نگهداشت شهر اولویت شهر و دغدغه مردم است و انتظار این است که وقتی تامین اعتبار انجام‌شده باید پیشرفت فیزیکی از پیشرفت ریالی جلوتر باشد و باید در کف خیابان شرایط بهتری را داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران امور مناطق شهرداری تهران شهرداران مناطق ۲۲ گانه هماهنگی امور مناطق شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: موضوع شهرداری در حوزه انتخابات موضوع پشتیبانی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و توان شهرداری، هم در دور اول انتخابات پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم این کار را انجام خواهیم داد.

شهردار تهران ادامه داد: ظرفیت شهرداری را برای یک حضور فعال در دور اول انتخابات به کار گرفتیم که در دور دوم هم این اتفاق خواهد افتاد.

زاکانی همچنین با بیان اینکه واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود، گفت: موضوع ساخت واگن‌ها در چین و واردات آن عملا طی ۴ سال کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس