Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:22:41 GMT

۵۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اصفهان اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۸۳۶۸

۵۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اصفهان اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تورج حاجی رحیمیان اظهار داشت: به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از سال ۹۷ در قالب پویش ملی احسانه برای تأمین جهیزیه زوجین کم بضاعت در کشور آغاز شده که استان اصفهان هم در این پویش حضور فعال داشته است.

وی افزود: در این مرحله ۵۸ سری جهیزیه به ارزش تقریبی ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اصفهان تصریح کرد: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، فرش، سرویس ظروف و … است.

کد خبر 5358244

منبع: مهر

کلیدواژه: کمک هزینه جهیزیه ستاد اجرایی فرمان امام ره هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۵ هزار نفر از پویش ملی «هلال رحمت» در استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه پویش ملی هلال رحمت با هدف توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی به خانوار‌های نیازمند، آسیب پذیر و کم‌برخوردار، برپایی سفره‌های مهربانی و توزیع افطاری بین روزه داران نیازمند در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در سطح خانه‌های هلال استان قم اجرا شد گفت:  در این پویش ۲۸ میلیارد ریال برای تهیه سبد‌های معیشتی و برپایی سفره‌های مهربانی با مشارکت داوطلبان و خیرین هزینه شد.

محمدرضا بهرامی با اشاره به اینکه ۱۵ هزار و ۷۴۰ نفر از این پویش بهره‌مند شدند گفت: ۵۵۰ داوطلب و خیر در این پویش مشارکت داشتند و یک هزار و ۶۴۷ سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند و همچنین در قالب این پویش یکصد و ۹۳ سفره مهربانی در سطح خانه‌های هلال برپا شد.

دیگر خبرها

  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد
  • ۱۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد
  • کمک فرهنگی بازنشسته یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع ۵۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند درمیان
  • مدیر خلاق برای باغ فدک تعیین شود/ اصفهان نیازمند هسته مدیریت نرم گردشگری است
  • اصفهان نیازمند هسته مدیریت نرم گردشگری است
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیری شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۱۵ هزار نفر از پویش ملی «هلال رحمت» در استان قم