Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سلسله عملیات های ضد تروریستی ارتش سوریه در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، جنگنده های ارتش سوریه به تازگی عملیات جدیدی را علیه تروریست های تکفیری جبهه النصره در این کشور ترتیب دادند.

در همین راستا، جنگنده های سوری مواضع تروریست های تکفیری جبهه النصره در حومه شمال شرقی لاذقیه را به شدت درهم کوبیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع امنیتی اعلام کردند که عملیات گسترده مذکور در منطقه «تلال الکبینه» واقع در حومه شمال شرقی لاذقیه انجام شده است.

این درحالی است که جنگنده های ارتش سوریه طی روزهای اخیر نیز سلسله عملیات های گسترده ای را در لاذقیه انجام داده بودند.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لاذقیه تکفیری جبهه النصره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد

خبرگزاری رسمی سوریه سانا به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که یگان‌های نیرو‌های مسلح این کشور که در جهت کفر نبل در حومه جنوبی ادلب فعالیت می‌کنند، با نیروهای خود و ابزار جنگی مناسب به حمله خشونت‌آمیز گروه‌های تروریستی عصر دیروز پاسخ مناسب دادند.

سانا در ادامه این گزارش به نقل از منبع مذکور اعلام کرد: نیرو‌های ما توانستند این حمله را خنثی کنند و ده‌ها کشته و زخمی در بین تروریست‌های مهاجم برجای گذاشتند، سلاح‌ها و تجهیزات آنها را منهدم و تعدادی از اجساد آن‌ها را ضبط کردند.

این منبع تائید کرد: یگانی از نیرو‌های مسلح کشورمان نیز به حمله یک گروه تروریستی به یکی از نقاط نظامی ما در حومه شمالی حلب پاسخ داده و اعضای آن کشته و زخمی شدند و توانستند یکی از اعضای آن را دستگیر کنند.

براساس توافق سال ۲۰۱۷ میلادی میان ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشورهای ضامن صلح آستانه چهار منطقه امن در سوریه (کاهش تنش) ایجاد شد.

سه منطقه در سال ۲۰۱۸ میلادی به کنترل ارتش سوریه درآمد، اما منطقه چهارم که ادلب استانی در شمال غربی سوریه و بخش هایی از استان های لاذقیه، حما و حلب را در بر می گیرد، هنوز در دست گروه های تروریستی قرار دارد و گفته می شود که کنترل این منطقه بیشتر در اختیار گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره) است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • حمله جنگنده‌های آ‌مریکایی و انگلیسی به شمال غرب یمن
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اختیارات هیئت مذاکره کننده را بیشتر کرد/ شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار نفر رسید/ نظامیان صهیونیست به قتل، غارت و تجاوز در بیمارستان شفا ادامه می‌دهند/نیروهای قسام اشغالگران و ادوات جنگی صهیونیست‌ها در اطراف بیمارستان شفا را درهم کوبی
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی/اختلاف شدید بین آمریکا و اسرائیل بر سر جنگ غزه
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی
  • حمله موشکی حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی
  • ببینید | حمله جنگنده‌های آمریکایی به سوریه