Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی احکامی جداگانه از سوی مسعود مکاری دبیر یازدهمین جشنواره امید، امین مختاری به عنوان دبیر بین الملل و پیمان فرهنگیان به عنوان دبیر اجرایی این رویداد بین‌المللی منصوب شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، طی احکامی جداگانه از سوی مسعود مکاری دبیر یازدهمین جشنواره امید، امین مختاری به عنوان دبیر بین الملل و پیمان فرهنگیان به عنوان دبیر اجرایی این رویداد بین‌المللی منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امین مختاری فعال فرهنگی و فارغ التحصیل سینما و تئاتر است. از فعالیت‌های اجرایی وی می‌توان به دبیری بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، دبیری کمیته هنری بخش دانشگاهی دومین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، دبیر هنری دومین جشنواره بین‌المللی عکاسی نگاه آبی، بنیانگذار انجمن هنر و زیست بوم دایره آبی و دبیر قاره آسیا جشنواره فیلم «iesff» اسپانیا اشاره کرد. مختاری همچنین نویسندگی و کارگردانی چند فیلم کوتاه از جمله شرط غروب را در کارنامه هنری خود دارد.

پیمان فرهنگیان فعال فرهنگی و فارغ التحصیل شیمی آلی است. از فعالیت‌های اجرایی وی می‌توان به مدیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا، مشاور هشتمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش، همچنین عضویت در ستاد اجرایی سومین و چهارمین جشنواره ملی زن و علم، هشتمین جشنواره ملی رویش و سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی اشاره کرد. فرهنگیان همچنین فعالیت به عنوان مدیر تولید در چند پروژه فیلم کوتاه را در کارنامه هنری خود دارد.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر در اردیبهشت ۱۴۰۱ و به دبیری مسعود مکاری برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دبیر جشنواره فیلم و عکس امید انتصاب جشنواره بین المللی یازدهمین جشنواره عنوان دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳

تین نیوز

یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی از ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد برگزار خواهد شد

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳
  • ارائه شاخص‌های هویتی شهر مهمترین هدف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان است
  • «افسانه کوه ننوک» در راه کوزوو است
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد