Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: فاطمه برای دختران و امیر علی برای پسران بیشترین فراوانی را از آغاز سال ۱۴۰۰ تا به امروز داشته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال، درباره نام‌های پرطرفدار اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ فاطمه برای دختران و امیر علی برای پسران بیشترین فراوانی را تا امروز داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: نام‌های انتخاب شده برای نوزادان پسر با بیشترین فراوانی از ابتدای سال جاری به ترتیب شامل امیرعلی، محمد، علی، امیرحسین، حسین، آراد، آریا، ابوالفضل، آیهان، سامیار، امیرعباس، ماهان، محمدحسین، کیان، محمدطاها، مهدی، علیرضا، محمدرضا، محمدمهدی و امیر مهدی است.

ابوترابی در ادامه گفت: برای دختران به ترتیب اسامی فاطمه، زهرا، رستا، حلما، آوا، زینب، بهار، مرسانا، آیلین، ریحانه، رها، دلوین، یسنا، نیلا، هانا، باران، فاطمه زهرا، نفس، نازنین زهرا و سلین بیشترین فراوانی را در میان اسامی منتخب برای نوزادان متولد شده از آغاز سال ۱۴۰۰ تا کنون داراست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرطرفدار ثبت احوال نام نوزاد بیشترین فراوانی سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه در سال جاری

اولین نشست سخنگوی وزارت امور خارجه در سال جاری و پس از حمله غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم تروریست صهیونیستی، لحظاتی پیش آغاز شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اولین نشست ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در سال جاری و پس از حمله غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم تروریست صهیونیستی، لحظاتی پیش آغاز شد.

 

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • آغاز افزایش دما از امروز در خراسان رضوی
  • جزییات تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • آغاز اولین نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه در سال جاری
  • افزایش آمار ازدواج در گچساران
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد