Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@23:53:08 GMT

سیمان کیسه‌ای چند؟

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۹۱۸۳

سیمان کیسه‌ای چند؟

 مدیرعامل تعاونی مصالح فروشان تهران از ثبات قیمت سیمان طی ۴ هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل تعاونی مصالح فروشان تهران از ثبات قیمت سیمان طی ۴ هفته گذشته خبر داد.

محمد لهونی افزود: فروش سیمان در بورس کالا در حال حاضر تنی ۶۲۰ هزار تومان است که قیمت هر کیسه می‌شود ۳۲ هزار تومان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قیمت پایه سیمان در بورس کالا، قرار بود کیسه‌ای ۲۶ هزار تومان باشد، اما در حال حاضر با قیمت بیشتر عرضه می‌شود.

محمد لهونی افزود: فروش سیمان در بورس کالا در حال حاضر تنی ۶۲۰ هزار تومان است که قیمت هر کیسه می‌شود ۳۲ هزار تومان.وی گفت: قیمت پایه سیمان در بورس کالا، قرار بود کیسه‌ای ۲۶ هزار تومان باشد، اما در حال حاضر با قیمت بیشتر عرضه می‌شود.

لهونی افزود: هم اکنون شرکت سیمان تهران، هر کیسه را بین ۳۱ تا ۳۳ هزار تومان عرضه می‌کند که با افزودن سود ۱۰۰۰ تومانی مصالح فروش و کرایه حمل (۵۰۰ تومان برای هر کسیه) ,افزایش قیمت ۱۵۰۰ تومانی به همراه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گواهی اسقاط خودروهای فرسوده تغییر می کند

رییس ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل گفت: در حال حاضر قیمت یک گواهی اسقاط ۳۵ میلیون تومان است اما سازمان حمایت اختیار دارد که این قیمت را تغییر دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهران سالاریه رئیس ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل امروز در نشست خبری با اعلام اینکه بر اساس آئین نامه اسقاط خودروهای فرسوده، خودروها ارزش‌گذاری می شود، گفت: در حال حاضر ارزش یک گواهی اسقاط 35 میلیون تومان است اما در آئین نامه چارچوب مشخص شده است به نحوی که اگر خودرو بین 20 تا 25 سال سن داشته باشد 3 گواهی می‌گیرد. بنابراین انگیزه دارندگان خودروهای فرسوده برای نوسازی خودرو افزایش می‌یابد.

وی افزود: قیمت گواهی اسقاط در حال حاضر 35 میلیون تومان است اما نرخ آن توسط سازمان حمایت تعیین می‌شود و ممکن است که تغییر کند.

سالاریه تصریح کرد: سال گذشته 72 هزار و 228 خودرو اسقاط شد که امیدواریم با اجرای آئین نامه مذکور، میزان اسقاط افزایش یابد. طبق برنامه هفتم باید سالانه 500 هزار خودرو اسقاط شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: در آن 4 سال در مجموع 57 هزار خودرو اسقاط شده بود. همچنین عملکرد 1402 نسبت به 1401 در مجموع 228 درصد رشد داشته است‌.

سالاریه تصریح کرد: میزان صرفه جویی سوخت بابت 72 هزار و 228 خودرو اسقاط شده در سال 1402 حدود 666 میلیون لیتر بوده است و بیش از 152 میلیون دلار صرفه جویی در پرداخت یارانه سوخت توسط دولت انجام شده است و 8 درصد معادل 900 نفر کاهش کشته سالانه تصادفات رانندگی نسبت به سال 1401 داشته ایم.

وی در مورد واردات خودرو گفت: برای اخذ گواهی اسقاط از خودروهای وارداتی، میزان ارزبری و رتبه انرژی آنها ملاک قرار گرفته است؛ به عنوان مثال اگر قیمت خودرو تا 15 هزار یورو و رتبه انرژی آن بالاترین سطح باشد یک گواهی و اگر قیمت خودرو بالاتر از 15 هزار یورو و سطح رتبه انرژی نیز پایین‌تر باشد 3.5 گواهی اسقاط نیاز است.

سالاریه ادامه داد: همچنین اگر خودروهای کارکرده تجاری تا 2 سال ساخت باشد 25 درصد به گواهی‌ها و اگر تا 5 سال ساخت باشد 50 درصد افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | روز سیمانی‌ها
  • قیمت گواهی اسقاط خودروهای فرسوده تغییر می کند