Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@03:42:13 GMT

تخفیف‌های ۹۰ درصدی در بلک فرایدی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۹۴۸۶

تخفیف‌های ۹۰ درصدی در بلک فرایدی

"۵ آذر ماه ۱۴۰۰ را به عنوان تاریخ بلک فرایدی در ایران و جمعه سفید آمازون امارات فراموش نکنید"

بلک فرایدی یا جمعه سیاه چه روزی است؟

بلک فرایدی (Black Friday) یا جمعه سیاه که از کشور آمریکا آغاز شد دقیقا آخرین جمعه ماه نوامبر و فردای روز شکرگزاری است که روز بزرگی برای فروشنده‌ها و خریداران می‌باشد و رفته رفته این موضوع به حدی فراگیر شد که به کشورهای دیگر هم رسید و اکنون همه کشورها در بلک فرایدی شرکت می‌کنند و تخفیف‌های این روز به اندازه‌ای زیاد است که مردم حاضرند از روی یکدیگر رد شوند تا سریعتر خود را به کالای مورد نظر برسانند و آن را خریداری کنند چرا که بسیاری از کالاها تا ۹۰ درصد هم تخفیف دارند!

فقط کافیست نام بلک فرایدی یا جمعه سیاه را در گوگل جستجو کنید و تصاویر شلوغی فروشگاه‌های آمریکا را ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شاید با خود بگویید که این موضوع برای ما چه نفعی دارد و چرا باید در مورد این روز بدانیم؟

حتما شما هم بدتان نمی‌آید که می‌توانستید در یکی از کشورهای خارجی باشید و خرید در بلک فرایدی را تجربه کنید اما باید بدانید که این موضوع نشدنی نیست و چارسوق می‌تواند شما را در بلک فرایدی همراهی کند.

در ابتدای امر، بلک فرایدی در فروشگاه‌های فیزیکی برگزار می‌شد و آنقدر این موضوع برای برخی افراد جدی بود که حتی از شب قبل به درب فروشگاه‌ها رفته و نوبت می‌گرفتند که بتوانند به محض باز شدن درب‌ها، جزو اولین نفراتی باشند که وارد فروشگاه می‌شوند. اما کم کم خریدهای آنلاین باعث شد بسیاری از افراد از طریق گوشی موبایل و لپ تاپ خود بدون حضور در صف‌های طولانی خرید از آمازون و دیگر فروشگاه‌های اینترنتی را انجام دهند.

به خصوص در سال گذشته و با وجود فراگیری کرونا؛ آمارها نشان داد که درصد زیادی از افراد، خرید آنلاین را در روز بلک فرایدی به حضور در تراکم جمعیت فروشگاه‌ها ترجیح دادند.

چگونه در بلک فرایدی، از سایت‌های خارجی خرید کنیم؟

حیف نیست اگر ما هم در ایران از تخفیف‌های شگفت انگیز بلک فرایدی سایت‌های خارجی استفاده نکنیم؟

از آنجایی که ما در تحریم به سر می‌بریم شاید تا به حال به ذهنتان هم نرسیده باشد که بتوانید از فروشگاه‌های خارج از کشور خرید کنید چرا که ارسال پستی به ایران ندارند اما این کار سخت نیست و شما می‌توانید تنها با چند کلیک ساده از طریق سایت چارسوق، خرید از سایت‌های خارجی را تجربه کنید و به راحتی کالای خود را در ایران تحویل بگیرید.

فقط کافیست در سایت چارسوق با شماره موبایل خود ثبت نام کنید تا یک پنل کاربری داشته باشید، سپس از سایت‌های خارجی کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در روز بلک فرایدی ثبت سفارش کنید و باقی کارها را به ما بسپارید.

بلک فرایدی ۲۰۲۱ یا بلک فرایدی ۱۴۰۰ چه تاریخی است؟

بلک فرایدی ۲۰۲۱ روز ۲۶ نوامبر (۲۶/۱۱/۲۰۲۱) می‌باشد که به تاریخ شمسی معادل اولین جمعه آذر ماه یعنی ۱۴۰۰/۰۹/۰۵است. اما برخی فروشندگان خارجی از چند روز قبل تخفیف‌های خود را آغاز می‌کنند و شما هم می‌توانید خریدهای خود را زودتر انجام دهید.

همچنین تیم چارسوق در پنجشنبه قبل از بلک فرایدی و روز جمعه (بلک فرایدی) از ساعت ۸:۳۰ صبح تا شب فعال می‌باشد و تمامی پیش فاکتورهای شما در سریعترین زمان ممکن صادر می‌شوند که پس از پرداخت، بلافاصله خرید خواهند شد؛ پس نگران اتمام موجودی نباشید، فقط کافیست سرعت عمل خود را در ثبت سفارش و پرداخت بالا ببرید.

در بلک فرایدی از چه سایت‌های خارجی خرید کنیم؟

خرید از آمازون به خصوص آمازون آمریکا و امارات را به عنوان اولین پیشنهاد برای خرید در بلک فرایدی ۲۰۲۱ قرار دهید. اما فراموش نکنید که سایت آمازون امارات، جمعه سیاه را با نام جمعه سفید برای خود نامگذاری کرده که در اصل قضیه تفاوتی نیست و تخفیف‌ها در همان تاریخ ذکر شده پابرجاست.

سایت‌های Ebay ، Sharafdg ، Jomashop ، Walmart ، Invictastores ، Newegg ، Dell ، Medisave ، bhphotovideo، apple و ... را می‌توانید در اولویت قرار دهید.

همچنین از طریق اینستاگرام چارسوق و کانال تلگرام می‌توانید تخفیف‌های عالی و اطلاع رسانی‌ها را مشاهده کنید و سریع‌تر خریداری نمایید و یا با شماره‌های ما تماس بگیرید: ۸۸۶۲۴۰۰۵(۰۲۱)

کد خبر 1575572

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سایت های خارجی بلک فرایدی فروشگاه ها جمعه سیاه تخفیف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد

 به گزارش پارس نیوز،‌ کتابفروشی کتابستان در خیابان انقلاب تهران یک سال و چهار ماه پس از افتتاح اعلام تعطیلی کرد.

در کانال اطلاع‌رسانی این کتابفروشی درباره این تعطیلی آمده است:

«دوست نداشتیم اینگونه بشود، ولی افتاد مشکل‌ها و گویا چاره ای جز این نیست که اعلام کنیم فروشگاه کتابستان به‌زودی تعطیل خواهد شد.

رسم ما نیست که از اوضاع گله کنیم و واکتابا و وا فرهنگا سر دهیم.

به همین منظور خواستیم که تلخی تعطیلی را به شیرینی تخفیف برای مخاطبان تبدیل کنیم و قرار گذاشتیم که همه کتاب‌های فروشگاه را با 30 درصد تخفیف ارائه کنیم.کتاب‌‌هایی که از بهترین ناشران ایرانی گردآوری شده است.»

تعطیلی کتابفروشی‌ها در تهران در سال‌های اخیر عمدتاً به دلایل اقتصادی،‌ پایان اجاره بهای ملک،‌ اجاره بهای بالا و ... بوده است،‌ در هفته‌های گذشته شهر کتاب بهشتی نیز به دلیل افزایش اجاره بها اعلام تعطیلی کرد،‌ این کتابفروشی در ملکی متعلق به فرهنگستان زبان و ادب فارسی بود.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • چرا قیمت میلگرد آجدار در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق