Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اهل‌شاخه، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شرایط تیمش اظهار داشت: متاسفانه ۳ بازی اول را از دست دادیم و باختیم که فکر می‌کنم دلیل آن دیر بسته شدن تیم و شرایط بدنی بازیکنان بود. از طرف دیگر غیبت منصوریان هم در این زمینه تاثیرگذار بود. با این حال هفته چهارم در مازندران برابر نساجی بازی خوبی ارائه کردیم و خدا را شکر توانستیم این تیم را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم با گل‌های بیشتری می‌توانستیم نساجی را ببریم. پس از آن‌ها در آبادان بازی سختی برابر گل‌گهر داشتیم که تیم پرستاره‌ای است و حتی روی نیمکت هم یک تیم شناخته شده داشت. گل‌گهر را هم می‌توانستیم ببریم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. با این حال کسب یک امتیاز از آن بازی هم خیلی بد نبود.  

اهل شاخه درباره بازی پیش روی تیمش با پرسپولیس گفت: پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته و برخی از بازیکنانش را از دست داده است. با این وجود پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و تیم قدرتمندی به شمار می‌رود. بازیکنان ما هم انگیزه دارند و امیدواریم روند رو به رشدی که تیم در ۲، ۳ بازی قبلی داشته را بتواند ادامه دهد و در ورزشگاه آزادی نتیجه بگیرد. این هدف دور از دسترس نیست و فکر می‌کنم زمان خوبی است که برابر پرسپولیس نتیجه بگیریم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.  

مدافع صنعت نفت آبادان درباره بازگشت منصوریان به تمرینات گفت: بودن منصوریان در تمرینات تاثیرگذار است و از وقتی که او برگشته، روند تیم بهتر شده است. امیدوارم با تلاش‌های بازیکنان و زحمات کادرفنی این روند ادامه دار باشد.  

او در خصوص آسیب دیدگی و زمان بازگشتش به میادین گفت: حدود ۵ ماه و نیم از عمل جراحی گذشته است. شرایط خیلی خوبی دارم و فکر می‌کنم تا ۲، ۳ روز دیگر بتوانم در تمرینات شرکت کنم. اگر همه چیز خوب پیش برود، تا یک ماه آینده می‌توانم بازی کنم.  

اهل‌شاخه در واکنش به عدم دریافتی بازیکنان صنعت نفت از ابتدای فصل تاکنون اظهار داشت: شرایط مالی صنعت نفت خوب نیست و تنها باشگاه نمی‌تواند این مشکل را برطرف کند. شرایط به گونه‌ای است که برخی از مسئولان شهری و استانی هم باید پای کار بیایند تا مشکلات مالی صنعت نفت برطرف شود. صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان تنها تیم‌هایی هستند که در لیگ بیست و یکم دریافتی نداشته اند. مشکلات مالی واقعا کار را سخت می‌کند. یک بازیکن نیاز دارد که پولش را به موقع بگیرد. اگر شرایط همین طور پیش برود، تیم‌های نفتی در آینده نتایج خوبی نمی‌گیرند.

بیشتر بخوانید

بازیکنان تاجیکی پرسپولیس به بازی با صنعت نفت آبادان نمی‌رسند

مدافع صنعت نفت درباره حضور هواداران در بازی پرسپولیس - صنعت نفت اظهار داشت: قطعا حضور هواداران در ورزشگاه تاثیرگذار است. هواداران همیشه در ورزشگاه حضور داشتند و از ما حمایت کردند. منتظر بازگشت آن‌ها به ورزشگاه هستیم تا بتوانیم انرژی مثبت از آن‌ها بگیریم. امیدوارم هر چه زودتر هواداران به ورزشگاه برگردند تا بتوانیم از حمایت‌های آن‌ها برخوردار شویم.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال فکر می کنم اهل شاخه صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم

دادستان زنجان پس از به خط کردن مسئولان استانی برای نجات سه پل تاریخی و ساماندهی بستر زنجانرود، استاندار زنجان را مجبور کرد تا ۱۵ خرداد به مسئولان استانی فرصت دهد که وضعیت ظاهری این پل تاریخی را تا ۱۵ خرداد حل کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، 10فروردین امسال بود که تسنیم زنجان گزارش ویدئویی با موضوع وضعیت نامناسب پل قدیمی میربهاءالدین با قدمت بیش از 100 ساله منتشر کرد و روی خط خروجی این رسانه رفت؛ همین موضوع سبب شد که دادستان مرکز زنجان در زمینه انتشار این خبر ضمن تقدیر از مطالبه‌گری خوب خبرگزاری تسنیم بگوید: این موضوع را پیگیری می‌کنم و با دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد شد.

از سوی دیگر شهرداری زنجان با ورود دادستانی به موضوع، نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 3 را به خط کند و در عرض یک روز بیش از یک تن زباله را از آنجا جمع‌آوری کند؛ اما این پایان کار نبود و بهروز عباسی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان دوباره شخصاً 17 فروردین از پل‌های تاریخی زنجان (میربهاءالدین و سیدمحمد و سردار) بازدید کرد و در این بازدید، شهردار زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل محیط زیست و چند تن دیگر مدیران، وی را  همراهی کردند.

بهروز عباسی در این بازدید ضمن تأکید بر حفظ آثار باستانی و تاریخی، از مسئولان درخواست کرد که هرچه سریعتر به وضعیت ظاهری این پل‌های تاریخی رسیدگی کنند. عباسی دراین بازدید تأکید کرد: با ترک فعل هر دستگاهی برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کوتاهی برخی دستگاه‌ها، سبب نارضایتی مردم شود.

در ادامه، دادستان زنجان 29 فروردین ماه، بعد از رژه نیروهای مسلح زنجان، استاندار و مسئولان استانی را به خط کرد و همگی از حاشیه زنجانرود و سه پل تاریخی زنجان (میربهاءالدین، حاج محمد و سردار) بازدید کردند.

بهروز عباسی دادستان زنجان در این بازدید به مسئولان استانی تأکید کرد که باید مشکلاتی که سالیان سال در اطراف این پل‌ها انباشته شده است را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ترک فعل نباید در این زمینه رخ دهد و سبب نارضایتی عمومی شود، گفت: باید بتوانیم نهایت استفاده را از ظرفیت این پل‌های تاریخی داشته باشیم و مشکلات پیرامون این پل‌ها و زنجانرود را حل کنیم.

در همان بازدید اکبر باقری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان خطاب به استاندار گفت: برای ساماندهی پیرامون پل‌ تاریخی میربهاءالدین باید نخست یک کانالی قرار بگیرد تا فاضلاب را هدایت کند. ریخته شدن فاضلاب به اطراف این پل‌ تاریخی سبب شده است که وضعیت این پل اینطور دیده شود.

در ادامه محسن افشارچی استاندار زنجان در همین بازدید تأکید کرد: تا 15 خرداد باید پیمانکار مربوطه یک کانالی را برای هدایت فاضلاب درست کند؛ دفتر فنی استانداری هم پیگیری این امورات است.

حال پیش از ظهر امروز مجدداً جلسه هماهنگی پروژه گردشگری زنجانرود و ساماندهی بستر رودخانه با حضور مسئولان استانی برگزار شد. در این جلسه بهروز عباسی دادستان زنجان به حل مشکل بستر رودخانه زنجانرود و احیای سه پل تاریخی در این مسیر تأکید کرد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم