Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@10:30:45 GMT

تعیین قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ در یزد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۰۰۴۶

تعیین قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ در یزد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علمدار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به قیمت گذاری مرغ در کمیته تخصصی گفت: قیمت هرکیلوگرم مرغ در بازار ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان، تخم مرغ هر کیلوگرم ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت هر شانه تخم مرغ نیز ۴۳ هزار تومان مشخص شد.

علمدار در ادامه افزود: با گزارشی که فرمانداری یزد ارائه داد، قرار شد ۲۰ نقطه از شهر برای عرضه میوه بصورت سبدی و درهم مشخص و با حداکثر ۱۰ درصد سود در اختیار مردم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در خصوص نرخ گاز‌های کوره‌های آجرپزی نیز مصوب شد تا کمیته تخصصی در این خصوص تشکیل و ضمن بررسی در جلسه بعدی نتیجه این کمیته اعلام شود.

استاندار نیز در این نشست به تداوم گشت‌های بازرسی و برخورد با متخلفان تاکید کرد و گفت: می‌طلبد تا تیم‌های بازرسی با جدیت تمام ضمن بازرسی از صنوف مختلف با متخلفان برخورد کنند.

فاطمی به اهمیت سامانه ستکا در چرخه تولید اشاره و بر فرهنگ سازی این سامانه در بین عموم تاکید کرد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ گوشتی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران عضویتش را در سه سازمان بین المللی لغو کرد + اسامی

دولت اعلام کرد با توجه به عدم تمایل به تداوم عضویت در برخی مجامع بین المللی، لایحه لغو عضویت در این مجامع را به مجلس تقدیم کرده است.

به گزارش جماران، در متن نامه رئیس جمهور آمده است: با توجه به عدم تمایل دولت جمهوری اسلامی ایران به تداوم عضویت در برخی مجامع بین المللی، لایحه زیر برای انجام تشریفات قانونی تقدیم می شود:

«لایحه اصلاح قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان ها و مجامع بین المللی مصوب 26/1/1365 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن

ماده واحده – ردیف های (17) و (25) جدول دوم ذیل ماده واحده قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمانها و مجامع بین المللی مصوب 26/1/1365 و ردیف (66) فهرست موضوع تبصره (4) الحاقی به قانون یاد شده مصوب 3/9/1370 حذف می شوند.»

این نامه به امضای رئیس جمهور و وزیر امور خارجه رسیده است.

بر این اساس، ایران از عضویت در « شورای بین‌المللی موزه ها» که در زمان تصویب با وزارت فرهنگ و ارشاد همکاری داشته و  شورای بین‌المللی محوطه ها و بناها (‌ایکوموس) که همکاری هایی با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (وزارت فرهنگ و آموزش عالی وقت) داشته و همچنین «شبکه سازمانهای علمی جهان سوم» که مصوب شده بود همکاری هایی با وزارت فرهنگ و آموزش عالی و به ویژه ‌دانشگاه صنعتی شریف و سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران داشته باشد، انصراف داده است. در پی این لغو عضویت، ایران پرداخت حق عضویت به آنها را نیز قطع خواهد کرد.

براساس پیگیری های خبرنگار جماران از دفتر ریاست جمهوری، لغو عضویت ایران در «شورای بین المللی موزه ها» به درخواست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و به دلیل خصوصی شدن این شورا و تغییر ماهیت بین المللی بودن آن، انجام شده و از این جهت، ایران از عضویت در آن انصراف داده است. همچنین وزارت میراث فرهنگ و گردشگری درخواست عدم عضویت در شورای بین المللی محوطه ها و بناها را نیز داشته است.

 

دیگر خبرها

  • قانون مجازات اسلامی اصلاح شد
  • ایران عضویتش را در سه سازمان بین المللی لغو کرد + اسامی
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت
  • گرانی کابل برق بر اثر عوامل فنی یا بیرونی
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال
  • قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟
  • روش تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها ناکارآمد است
  • قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند