Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال پیکان تهران در آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر زنان موفق به شکست مهرسان شد تا به سومین برد خود دست یابد.

به گزارش برنا، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (دو‌شنبه) با پنج دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، اصفهان، کاشان و یزد پیگیری شد.

تیم‌های مهرسان و پیکان تهران که با دو برد و به ترتیب 6 و 5 امتیاز در رتبه‌های پنجم و ششم جدول قرار داشتند، در آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر زنان در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکانی‌ها در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند تا با کسب سومین برد صعود یک پله‌ای در جدول داشته باشند و در رتبه چهارم جای گرفتند.

مهرسان در این مسابقه که 97 دقیقه طول کشید، سومین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و با یک پله سقوط در رتبه هفتم جدول قرار گرفت.

هاجر نجاتی‌زاده، فاطمه زندی، ملیحه نوری و مرضیه ابراهیم‌زاده به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال برتر زنان هفته پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.   وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر