Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از technologianews؛ پس از به روزرسانی‌های مداوم واتساپ در طول سال جاری، توسعه دهندگان این پلتفرم ویژگی‌های بیشتری را برای کاربران اندروید و iOS ارائه می‌کنند. براساس گزارش‌ها، واتساپ در حال آزمایش چندین ویژگی جدید در نسخه بتا برای دستگاه‌های اندروید و iOS  بوده که شامل افزودن گزینه‌ای برای مکث و از سرگیری ضبط صدا، گزینه‌ای برای ارسال تصاویر با وضوح بالا و افزودن حریم خصوصی جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته‌های WaBetaInfo، این ویژگی‌ها در حال حاضر برای برخی از کاربران بتا در دسترس خواهند بود و به زودی در نسخه‌های دیگر نیز افزوده می‌شود. در ادامه مطلب با ویژگی‌های جدید واتساپ آشنا می‌شوید.

قابلیت‌های جدید واتساپ ارسال عکس با وضوح بالا

واتساپ بتا قابلیت اشتراک گذاری عکس‌ها را با همان کیفیت اصلی معرفی کرد. قابلیت قدیمی واتساپ کیفیت تصویر را در حال اشتراک گذاری کاهش می‌داد اما با به روزرسانی جدید واتساپ کاربران می‌‎توانند تصویر با کیفیت‌تری را به اشتراک بگذارند.

دانش کاربر از حساب‌های تجاری ناشناخته

واتساپ تنظیمات گزینه «حساب‌های تجاری ناشناخته» را بهبود بخشیده و به کاربران امکان می‌دهد تا بدانند چه زمانی یک حساب تجاری ناشناس با آن‌ها تماس می‌گیرد. گفته می‌شود این گزینه فعلا فقط در اختیار کاربران اندروید است.

مکث و از سرگیری ضبط صدا

براساس گزارش‌ها قابلیت مکث و از سرگیری ضبط صدا به کاربران امکان می‌دهد ضبط صوتی خود را متوقف کرده و بعداً آن را از سر بگیرند. همچنین در موقعیت‌های ناگهانی که باید ضبط پیام صوتی را قطع کنید و دوباره آن را از سر بگیرید بسیار مفید خواهد بود.

افزایش محدودیت زمانی برای حذف پیام‌ها

همچنین گفته می‌شود که واتساپ محدودیت زمانی برای حذف پیام‌ها را افزایش دهد. این برنامه در حال حاضر به همه اجازه می‌دهد پیام‌ها را ظرف یک ساعت پس از ارسال پیام حذف کنند.

بیشتر بخوانید

نحوه بازیابی ویدیو‌های پاک شده در واتساپ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلتفرم واتساپ قابلیت جدید واتساپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،

مدیر عامل توزیع نیروی برق شیراز گفت:تاکنون بیست هزار و ۱۷۱ کنتور هوشمند در محدوده عملکرد این شرکت نصب شده است و ۶۵ درصد تعداد اشتراک‌های اداره ها و ۹۰ درصد بار این اشتراک‌ها با نصب  هزار و ۴۷۶ کنتور، هوشمند شده است. 

سلاحی اعلام کرد: همچنین ۱۰۰ درصد اشتراک‌های کشاورزی با نصب ۱۴ هزار و ۸۲۵ کنتور هوشمند، ۱۱ درصد تعداد اشتراک‌های تجاری با نصب ۴ هزار و ۵۳ کنتور هوشمند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ کنتور برق خانگی به کنتور‌های هوشمند کنترل پذیر و فرمانپذیر تجهیز شده است.

محمد رضا سلاحی افزود: از سال ۱۴۰۱ تاکنون با نصب ۲۰۰ کلید فرمان پذیر در شبکه‌های برق این شرکت، هوشمندسازی در شبکه‌های برق  ده برابر رشد داشته است و علاوه بر افزایش نقاط کنترل پذیر و فرمانپذیر در شبکه‌های برق با نصب کنتور‌های هوشمند، قابلیت پایش لحظه‌ای فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز  گفت: امکان برقراری ارتباط دو سویه بین شرکت و مصرف کنندگان، جمع آوری، پردازش و ارسال اطلاعات انرژی به شرکت از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از کنتور‌های هوشمند است.

دیگر خبرها

  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس