Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دوستی نژاد بعد از ظهر دوشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران از وقوع هفت مورد حادثه برخورد قطار با عابران پیاده در قرچک طی یک ماه گذشته خبر داد و افزود: این امر منجر به فوت عابران شده است، از این رو، دادستانی برای تعیین تکلیف وضعیت راه‌آهن و ایستگاه آن، تا تعیین تکلیف نهایی ورود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب قرچک وضعیت ایستگاه راه آهن قطار در این شهرستان را نامناسب توصیف کرد و گفت: مردم برای سوار شدن به قطار، مجبورند که بر روی ریل‌ها و حاشیه آن به انتظار بایستند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته سه مورد برخورد قطار با عابران پیاده در قرچک رخ داد، که در هر سه مورد، عابران جان خود را از دست دادند، گفت: در خصوص این حوادث دستور بازداشت ۲ راننده قطار صادر شد.

دوستی نژاد خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر مسئولان به وضعیت نامناسب ایستگاه راه اهن در این شهرستان شد و گفت: اجرای پروژه قطار شهری ورامین - قرچک - تهران جزو مصوبات دولت نهم است، که تا کنون و پس از گذشت حدود ۱۲ سال به طور کامل به بهره‌برداری نرسیده است.

کد خبر 5358520

منبع: مهر

کلیدواژه: برخورد قطار هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد زباله فضایی با خانه‌ای در فلوریدا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، مهندسان سازمان فضایی آمریکا تایید کردند، قطعه فلزی استوانه‌ای شکل به وزن حدود ۱ که بعدازظهر ۸ مارس (۲۹ روز پیش) روی سقف خانه‌ای در ناپل ایالت فلوریدا در آمریکا سقوط کرده مربوط به یک زباله فضایی از ایستگاه مداری زمین می‌شود.

یک محفظه ۲.۹ تنی که برای ارتقای باتری در ایستگاه فضایی بین‌المللی استفاده می‌شد، در مارس ۲۰۲۱ از این مرکز جدا شد. این قطعه به لحاظ وزن بزرگترین قطعه‌ای بود که تا کنون از این ایستگاه در مدار جدا شده و قرار بود بین ۷ و ۹ مارس ورود مجدد کنترل‌نشده‌ای به زمین انجام دهد و قطعه‌ای که به خانه فلوریدا برخورد کرده بخشی از یک پالت بوده که همراه با این محفظه رها شده بود.

این خانه، در شهر ساحلی ناپل، متعلق به الخاندرو اوترو است. وی اندکی پس از حادثه هشتم مارس، در پرسش و پاسخ دیگران توضیح داد تصور می‌کند شیء مرموز بخشی از یک زباله فضایی است.

بر اساس تحلیل جدید ناسا از این شی که در مرکز فضایی کندی فلوریدا انجام شد، حق با صاحب این خانه بود.

مقامات آژانس امروز در به روز رسانی اخبار این شئ نوشتند، بر اساس بررسی‌های صورت گرفته آژانس تشخیص داد که زباله سقوط کرده یک پایه از تجهیزات پشتیبانی پرواز ناسا است که برای نصب باتری‌ها بر روی پالت محموله استفاده می‌شود.

متخصصان ناسا افزودند، قطعه استوانه‌ای شکل آشغال فضایی از آلیاژ فلزی به نام اینکونل است و وزن آن ۱.۶ پوند (۰.۷ کیلوگرم) و ابعاد آن شامل ۴ اینچ (۱۰ سانتی متر) ارتفاع و ۱.۶ اینچ (۴سانتی متر) عرض می‌شود.

باتری‌های نیکل هیدرید پس از تحویل نسخه‌های جدید لیتیوم یونی به ایستگاه فضایی بین‌المللی برای ارتقای منبع تغذیه، تخلیه شدند. 

مقامات ناسا در به روز رسانی امروز گفتند، انتظار می‌رفت پالت و باتری‌ها به طور کامل در جو زمین بسوزند، اما این اتفاق نیفتاد و به عنوان یک موضوع مهم مورد بررسی قرار میگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • چه شد که ون‌ها برگشتند؟
  • (ویدئو) قطار بومی مترو هفته آینده وارد خط خواهد شد
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند
  • برخورد زباله فضایی با خانه‌ای در فلوریدا