Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۷۴ درصد مدارس استان شرایط بازگشایی ندارند.

مریم کوشکی در شورای آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: ۷۴ درصد مدارس استان شرایط بازگشایی در شرایط کرونایی را ندارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: یک هزار و ۴۶۷ معلم در لرستان هنوز واکسن کرونا را تزریق نکرده اند که از این تعداد ۴۱۸ نفر در کوهدشت، ۲۵۲ نفر در خرم آباد و بقیه در سایر شهرستان‌ها سکونت دارند

به گفته خانم دکترکوشکی ۱۵ درصد دانش آموزان دوره متوسطه دوم یک مدرسه بعد از بازگشایی کرونا مثبت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: ۳۴۰ هزار دانش آموز لرستانی در ۴ هزار و ۵۰۰ مدرسه بعد از دو سال دوری از آموزش حضوری از امروز در مدارس حاضر شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کرونا در ایران لرستان دانشگاه علوم پزشکی لرستان همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه

مرزبان نظری با اشاره به اجرای طرح شهید پناهی در راستای حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان، گفت : مهرماه امسال ۱۰۷ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ دانش‌آموز در استان در قالب طرح شهید پناهی جمع‌آوری شده و مدارس نوساز جایگزین آنها خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: امسال ۱۴۵ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ نفر دانش‌آموز در استان داشتیم که با جایگزین شدن این ۱۰۷ مدرسه کانکسی با مدارس نوساز، تعداد مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز استان به ۳۸ مدرسه خواهد رسید.

وی با اشاره به اهتمام مجموعه نوسازی مدارس استان برای حذف مدارس کانکسی با بیش از ۱۰ دانش آموز در استان، تصریح کرد: در برنامه داریم در صورت تخصیص اعتبار تا آخر سال آینده بساط مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز استان را جمع کنیم.

 نظری یادآور شد: براساس طرح شهید پناهی قرار است در روستاهایی که از مدرسه کانکسی برای بیش از ۱۰ نفر دانش‌آموز استفاده می‌شود، یک واحد آموزشی مقاوم احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه