Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان قرچک تهران با بیان این که هفته گذشته سه مورد برخوردقطار با عابر پیاده در قرچک رخ داد، که در هر سه مورد، عابران جان خود را از دست دادند، گفت: در همین خصوص دو راننده قطار بازداشت شدند.

به گزارش مهر، سعید دوستی نژاد بعد از ظهر دوشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران از وقوع هفت مورد حادثه برخورد قطار با عابران پیاده در قرچک طی یک ماه گذشته خبر داد و افزود: این امر منجر به فوت عابران شده است، از این رو، دادستانی برای تعیین تکلیف وضعیت راه‌آهن و ایستگاه آن، تا تعیین تکلیف نهایی ورود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب قرچک وضعیت ایستگاه راه آهن قطار در این شهرستان را نامناسب توصیف کرد و گفت: مردم برای سوار شدن به قطار، مجبورند که بر روی ریل‌ها و حاشیه آن به انتظار بایستند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته سه مورد برخورد قطار با عابران پیاده در قرچک رخ داد، که در هر سه مورد، عابران جان خود را از دست دادند، گفت: در خصوص این حوادث دستور بازداشت ۲ راننده قطار صادر شد.

دوستی نژاد خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر مسئولان به وضعیت نامناسب ایستگاه راه اهن در این شهرستان شد و گفت: اجرای پروژه قطار شهری ورامین - قرچک - تهران جزو مصوبات دولت نهم است، که تا کنون و پس از گذشت حدود ۱۲ سال به طور کامل به بهره‌برداری نرسیده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سه مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار

تین نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت از جان باختن پیرمردی ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار تهران تبریز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد فولادی اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت، در محدوده سوزن بانی شیخ آباد مشکین دشت قطار تهران تبریز با این مرد برخورد کرد.

فولادی ادامه: متاسفانه شدت جراحات وارده به قدری بود که منجر به فوت این عابر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم)
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد