Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:17:05 GMT

پشت پرده امضا‌های طلایی برای انتصابات فامیلی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۱۲۲۲

پشت پرده امضا‌های طلایی برای انتصابات فامیلی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، انتصابات فامیلی در دولت جدید اخیرا زیاد به گوش می خورد و با حواشی گوناگونی همراه شده است. برخی شایعات عنوان شده درباره این انتصابات را حقیقی دانسته و برخی دیگر آنها را غیرواقعی عنوان کرده اند.

 

 

بیشتر بخوانید

امضایی برای شروع / روایت سفر رئیس جمهور به تاجیکستان و حضور در اجلاس شانگهای + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی وزیر نفت پارتی بازی امضای طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ امضا کنید؛ کارزار دو بانده شدن جاده نصرآباد به شهرضا

تین نیوز

باند جدید مسیر شهر نصرآبادجرقویه به شهرضا در استان اصفهان که یک مسیر ترانزیتی فرسوده و قدیمی است مدتی است که نیمه کاره رها شده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مسیر شهر نصرآباد جرقویه به شهرضا حدود ۲۵ کیلومتر است، باند موجود قدیمی، فرسوده، دارای پیچ های خطرناک و فاقد شانه های خاکی مناسب و پر از چاله و دارای مشکلات زیاد است و نیاز مبرم و خیلی فوری به بهسازی و روکش آسفالت و ایجاد شانه های مناسب دارد. از باند جدید حدود ۳ کیلومتر اجرا و رها شده و نیاز فوری به ادامه و تکمیل دارد.

به گفته مردم شهرستان جرقویه اگر این بهسازی اجرا و باند جدید تکمیل و این مسیر چهار خطه شود علاوه بر کاهش تصادفات و تلفات جانی و مالی، می تواند به عنوان یک مسیر ترانزیتی بخش بزرگی از بار ترافیکی اصفهان را پوشش دهد و باعث کاهش ترافیک جنوب و شرق کلانشهر اصفهان شود.

اخبار مرتبط مهم را بخوانید:

شاکیان آزادراه قائم شهر ساری برای توقف آن امضا جمع می کنند!

در کارزار دو بانده شدن جاده نصرآباد به شهرضا که به امضای سوی مردم شهرستان جرقویه رسیده است از وزیر راه و شهرسازی خواسته شد تا به منظور جلوگیری از تصادفات جاده ای مرگبار در این محور مواصلاتی هر چه زودتر نسبت به اتمام  باند جدید جاده نصرآباد به شهرضا اقدام لازم صورت گیرد.

مشروح این در خواست به شرح ذیل است:

وزیر محترم راه و شهرسازی

جناب آقای مهندس مهرداد بذرپاش

با سلام و احترام

باز هم جاده، باز هم تصادف، باز هم مرگ، باز هم غم...

محور ارتباطی نصراباد به شهرضا یکی از محورهای مواصلاتی مهم کشور است و علاوه بر این که تنها مسیر دسترسی مردم شرق اصفهان به شهرضا می باشد، محل تردد و ارتباط استان هایی مانند فارس، چهار محال، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و … به استان هایی مانند یزد، سمنان، خراسان رضوی و… و به قولی بخشی از مسیر طریق الرضاست.

این جاده به علت عرض کم، پیچ های زیاد، آسفالت فرسوده و نداشتن شانه خاکی متناسب از یک طرف و تردد زیاد با توجه به مطالب فوق، سالانه جان افراد زیادی را می گیرد و خانواده های بسیاری را داغدار می کند؛ اما علیرغم پیگیری های متعدد و در جریان قرار گرفتن مسئولان استانی و کشوری طی سال های گذشته، اقدام شایسته ای جهت بی خطرسازی این محور قاتل صورت نگرفته است.

اگر مثلث انسان، جاده و خودرو را در نظر بگیریم، محور فوق یادآور خاطرات تلخ و غم بار برای کسانی است که عزیزانشان را در این محور از دست داده که کماکان بعضاً تبعات اجتماعی و روانی آن پابرجاست...

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ امضا کنید؛ کارزار دو بانده شدن جاده نصرآباد به شهرضا
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد + عکس | امضا کن خسته شدم!
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • انتصابات در شهرداری قزوین بنا به شایسته سالاری و تخصص نیست
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!