Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:48:02 GMT

ساخت مخزن آب در آزادشهر به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۱۷۳۱

ساخت مخزن آب در آزادشهر به کجا رسید؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، داوود احمدی نصرآبادی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: در بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ازطرح‌های شهرستان آزادشهر مصوب شد با توجه به توسعه و گسترش شهر و احتمال مشکل کمبود آب در برخی نقاط قرار براین شد در نقاط بالاتر مخزنی ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قرار شد شورای شهر و شهرداری زمینی را به شرکت آب و فاضلاب معرفی کند تا نسبت به ساخت مخزن اقداماتی انجام شود.

احمدی نصرآبادی گفت: در خردادماه مکاتباتی با شهرداری انجام شد و نقاطی به ما معرفی شد، بلافاصله نسبت به اخذ پیمانکار برای اجرای آزمایش ژئوتکنیک اقدام کردیم تا ببینیم منطقه‌ای که از سمت شهرداری معرفی شده است امکان ساخت مسکن وجود دارد یا نه.

او افزود: بعد از ارائه گزارش پیمانکار اواخر مردادماه فراخوانی برای ساخت مخزن با برآورد ۴.۴ میلیارد تومان، اما با سفر مجدد مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استان در تاریخ ۲۸ شهریور، مصوب شد، چون شرکت آب منطقه‌ای در حال اجرای طرح‌های آبرسانی روستا‌های آزادشهر و رامیان را انجام می‌دهد این طرح هم از طریق شرکت آب منطقه‌ای انجام شود.

احمدی نصرآبادی گفت: ما علی رغم میلمان نسبت به لغو فراخوان اقدام کردیم تا مصوبات سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابلاغ شد، با پیگیری‌های انجام شده به ما اعلام شد شرکت آب و فاضلاب استان این طرح را اجرا کند بلافاصله اقدام به اعلام فراخوان کردیم.

او افزود: اگر این فراخوان مناقصه شرکت کننده داشته باشد ۱۴ آذر ماه زمان بازگشایی مناقصه است واگربرنده‌ای داشته باشد نسبت به شروع ساخت مخزن اقدام می‌کنیم.

احمدی نصرآبادی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان و آب منطقه‌ای استان آنچه را که وظیفه شان بوده پیگیری کرده اند.
او افزود: مدت زمان احداث مخزن با توجه به موقعیت در زمین شیبدار ۸ ماه در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخزن آب آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب ساخت مخزن منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با توجه به پیشینه تاریخی بروجرد، باید باید برای حفظ ابنیه و آثار تاریخی آن و همچنین حفظ آثار فرهنگی در شهرستان اقدامات ضروری انجام شود.

عطا حسن‌پور در جریان سفر به شهرستان بروجرد و دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان گفت: پس از نشست و بررسی‌های انجام شده مقرر شد تا ساماندهی، ایمن‌سازی، تامین امنیت و نصب دوربین‌های مدار بسته مخزن بروجرد عملیاتی و سپس مخزن ایمن شهرستان راه‌اندازی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: پس از راه‌اندازی مخزن ایمن، اموال فرهنگی مردم شناسی مربوط به دوران معاصر به بروجرد بازگشته و در محل خود قرار می‌گیرد.

حسن‌پور گفت: همچنین با اقدامات انجام شده امین اموال فرهنگی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شده که پس از تایید و طی کردن آموزش‌های لازم در محل مستقر می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در ادامه سفر به شهرستان بروجرد، ضمن بازدید از بنای تاریخی مسجد امام خمینی (ره)، بیان کرد: این بنای تاریخی با مشکلات و آسیب‌هایی همراه است که مقرر شد با هماهنگی و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، جهت رفع خطر و مرمت آن اقدام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت