Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست معاونان پارلمانی دستگاههای اجرایی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، نخستین گردهمایی معاونان پارلمانی دستگاه های اجرایی با حضور بابک نگاهداری و حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهوری عصر دوشنبه در ساختمان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز پژوهش های مجلس در این جلسه با استقبال از همکاری مشترک مرکز پژوهش ها با دستگاههای اجرایی گفت: مرکز پژوهش های مجلس با پشتوانه کارشناسی بی نظیر خود آمادگی کامل برای هم افزایی ظرفیت ها و ارائه خدمات پژوهشی به وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی را دارد.

بابک نگاهداری هدف از برگزاری این جلسات را تعامل برای کمک به حل مسائل کشور دانست.

در ادامه جلسه، حسینی معاون پارلمانی رییس جمهوری و چند نفر از معاونان پارلمانی دستگاههای اجرایی ضمن استقبال از شکل گیری سازوکار همکاری مشترک به بیان دیدگاههای خود درباره ایجاد همکاری مشترک میان مرکز پژوهش های مجلس پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم مركز پژوهش هاي مجلس معاون پارلماني رييس جمهور مرکز پژوهش های مجلس معاونان پارلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگر در نشست معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های استان در دانشگاه مازندران افزود: در تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران، همه اسناد بالادستی و قوانین مربوطه مطالعه و فرهنگ بومی محلی نیز دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی به پنج کلان مسئله رسیدیم، عنوان کرد: روند تدوین نقشه مهندسی فرهنگی در استان به این صورت است که در ابتدا پنج اولویت فرهنگی استان مشخص می‌شود و در مرحله بعد برنامه‌های عملیاتی در یک دوره پنج ساله برای رفع نظام مسائل فرهنگی پیشنهاد می‌شود.

مرتضی علویان معاون فرهنگی دانشگاه مازندران گفت: معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته جاری نشست‌هایی با دانشجویان و صاحبنظران و اساتید دانشگاه خود برای تدوین سند جامع فرهنگی استان برگزار کنند و نتیجه نظرات را به دانشگاه مازندران انتقال دهند.

دیگر خبرها

  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ کی برگزار می‌شود؟
  • تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد
  • برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم