Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن فرهادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پایان یافتن مهلت شرکت در سومین دوره رویداد مهم ادبی فرهنگی جایزه ملی غزل حسین جلال‌پور، شاعر، پژوهشگر و غزل‌سرای خطه جنوب کشور، ۶۸۰ اثر به دبیرخانه این جایزه رسیده است.

وی ادامه داد: در این دوره در بخش غزل ۵۷۹ اثر، در بخش مجموعه‌غزل ۸۱ اثر و در بخش پژوهش غزل نیز ۱۹ اثر به دبیرخانه سومین جایزه ملی غزل حسین جلال‌پور ارسال شده است که در مجموع با رشد ۱۵ درصدی استقبال از این جایزه در مقایسه با سال گذشته روبه‌رو شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی افزود: آثار رسیده به بخش غزل، کدگذار ی شده و بدون نام برای هیئت داوری ارسال خواهند شد، همچنین در بخش کتاب و پژوهش‌ها نیز آثار ارسال‌شده دسته بندی و برای داوران ارسال می‌شود.

دبیر سومین دوره جایزه ملی غزل حسین جلال‌پور گفت: محمدرضا روزبه، کبری موسوی قهفرخی و بهمن بنی‌هاشمی، داوری بخش پژوهش و مجتبی صادقی، غلامرضا طریقی، شهرام میرزایی، صالح دروند و زینب چوقادی آثار رسیده به دو بخش غزل و غزل‌های ارسالی را مورد داوری قرار می‌دهند.

فرهادی تصریح کرد: اسامی نامزدهای نهایی سومین جایزه ملی غزل حسین جلال‌پور یکم دی‌ماه ۱۴۰۰ اعلام می‌شود و برگزیده‌های این رویداد ادبی هم در آئینی همزمان با سالروز تولد زنده‌یاد حسین جلال‌پور، پژوهشگر و غزل‌سرای فقید جنوبی ۱۱ د ی ماه ۱۴۰۰ در بندر گناوه (زادگاه وی) معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی در خصوص نحوه برگزاری آئین پایانی سومین جایزه ملی غزل حسین جلال‌پور – جایزه غزل مستقل- توضیح داد: در صورت پایدار بودن شرایط آبی استان، این آئین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری و با حضور شاعران و بزرگان ادبی کشور در بندر گناوه برگزار خواهد شد.

دبیر سومین جایزه ملی غزل حسین جلال‌پور ادامه داد: در بخش جنبی آئین پایانی این جایزه ادبی برگزاری سه کارگاه «پژوهش غزل»، کارگاه «غزل آوانگارد» و کارگاه «کیفیت‌سنجی چاپ کتاب‌های غزل منتشرشده در دهه گذشته» با تدریس اساتید غزل کشوری پیش‌بینی شده است.

یادآوری می‌شود، آئین پایانی سومین جایزه ملی غزل حسین جلال‌پور ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۰ در بندر گناوه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5358476

منبع: مهر

کلیدواژه: غزل جایزه ادبی گناوه بوشهر هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران ایلام سومین جایزه ملی غزل حسین جلال پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی تیم استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست پس از بازگشت از اراک به علت عدم دریافت پاداش برد‌های اخیر از باشگاه شاکی شد و به اولین جلسه تمرین هم نرفت.

ظاهرا در روز‌های گذشته مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال بابت برد‌های تیم استقلال و نتایجی که تا اینجا گرفته به حساب اعضای تیم واریز شده بود در حالی که هیچ مبلغی در این ارتباط به بازیکن ازبکستانی پرداخت نشد.

پس از پیگیری‌های این بازیکن و مدیر برنامه ایرانی‌اش مسئولان باشگاه به وی اعلام می‌کنند باید برای دریافت پاداشش که ظاهرا فقط به صورت ریالی به او پرداخت می‌شود یک حساب بانکی در کشورمان داشته باشد.

روز گذشته قرار بود با ماشاریپوف این حساب را در یکی از بانک‌های ایرانی افتتاح کند که به دلایلی موفق نشد، اما ظاهرا قرار بود امروز این کار را انجام بدهد.

ناگفته نماند؛ در آستانه دیدار‌های حساس تیم استقلال مقابل شمس آذر و تراکتور و با توجه به نزدیک شدن تیم پرسپولیس در جدول به این تیم بروز چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال جیب به نظر می‌رسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد