Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه کربلا گفت: بسته معیشتی و لوازم کمک آموزشی طرح کمک مومنانه هفته بسیج، امروز در مازندران توزیع می‌شود و از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۲ میلیارد تومان کمک مومنانه در مازندران انجام پذیرفت. - اخبار استانها -

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، در حاشیه رزمایش کمک مومنانه مازندران در ساری با بیان اینکه 12 هزار بسته معیشتی طرح کمک مومنانه به مناسبت هفته بسیج امروز در سراسر مازندران توزیع می‌شود، اظهار داشت: همچنین 2 هزار بسته کمک آموزشی نیز برای دانش آموزان تهیه شده است که توزیع آن در سراسر استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 152 میلیارد تومان در طرح کمک مومنانه توسط مردم و خیرین مازندران، بسیج و سپاه، نهادهای حمایتی و دستگاه‌ های دولتی هزینه شده است.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 214 هزار و 478 بسته معیشتی به ارزش 86 میلیارد تومان توزیع شد، گفت: 783 سری جهیزیه نیز در این مدت به ارزش 23 میلیارد تومان تهیه و به نوعروسان اهدا شد.

سردار مسلمی از توزیع 35 میلیارد تومان لوازم کمک آموزشی و پوشاک، کارت هدیه، طعام و نذر قربانی از ابتدای امسال خبر داد و یادآورشد: بیش از 60 هزار بسته بهداشتی به ارزش 3 میلیارد تومان نیز توزیع گردیده است.

سپاه و بسیج خادم مردم در زلزله سی‌سخت/‌ساخت خانه‌های زلزله‌زدگان در 9 ماه + فیلماصلی‌ترین رسالت بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی استبسیج اساتید از نوآوری‌های نخبگان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای سمنان حمایت می‌کندوی تعداد ماسک، لباس بیمارستانی، و دیگر لوازم تهیه شده توسط بسیج و سپاه را حدود 600 هزار مورد اعلام و تصریح کرد: در 7 ماه گذشته بیش از 13 هزار مورد از اماکن عمومی و معابر توسط بسیجیان در سطح استان مازندران ضدعفونی شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ابتدای امسال میلیارد تومان بسته معیشتی کمک مومنانه کمک آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه